Grau en Màrqueting, Innovació i Tecnologia

50 Persones han demanat informació
1050 Persones estan visitant aquest curs
entre 5.000 € i 10.000 €
Sol·licita informació
Euncet Business School (centre adscrit a la UPC)
Grau en Màrqueting, Innovació i Tecnologia
Sol·licita informació
Grau
Oficial / homologat
Presencial | Semi-presencial
240 crèdits
entre 5.000 € i 10.000 €

Descripció

El Grau en Màrqueting, Innovació i Tecnologia ofereix una àmplia gamma de sortides professionals. Aquestes opcions poden abarcar des de rols estratègics fins a responsabilitats creatives en empreses líders, startups disruptives, agències de màrqueting digital i altres entorns empresarials innovadors. 

Temari

En aquest grau, els estudiants es preparen per gestionar i administrar projectes de màrqueting mitjançant assignatures com:

  • Investigació de mercats.
  • Estratègies de Fixació de Preus.
  • Innovació i Desenvolupament de Productes i Serveis.
  • Fonaments d'Analítica de Dades en Màrqueting.

L'objectiu és formar professionals capaços de dissenyar solucions creatives per a empreses en entorns dinàmics.

Destinataris

El Grau en Màrqueting, Innovació i Tecnologia és ideal per a persones interessades en gestionar i administrar projectes, amb habilitats per analitzar situacions concretes d'empresa i interès per la innovació i les noves tecnologies en el màrqueting.

Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573

Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h

Idiomes en els quals s'imparteix

Català, castellà, anglès

Durada

Inici: setembre de 2025

Pràctiques

El grau inclou pràctiques en empreses nacionals i internacionals que permeten aplicar els coneixements adquirits en situacions concretes de l'àmbit del màrqueting. 

Perspectives laborals

El Grau en Màrqueting, Innovació i Tecnologia ofereix una àmplia gamma de sortides professionals. Aquestes opcions poden abarcar des de rols estratègics fins a responsabilitats creatives en empreses líders, startups disruptives, agències de màrqueting digital i altres entorns empresarials innovadors. 

Sortides professionals més destacades:

Director de Màrqueting
Digital Manager
Director de Publicitat
Analista digital
Social Media Strategist
Content Manager
Creatiu publicitari
Gerent de comptes
Gerent d'intel·ligència de negoci de màrqueting
Especialista en anàlisi de mercat
Especialista en automatització de màrqueting
Director de planificació de mitjans
Brand o Product Manager
Analista de dades de màrqueting

+ vegeu més

Lloc on s'imparteix el curs

Campus Terrassa o Campus Barcelona 22@.

Horari

Modalitat Presencial: 9 a 14 h. Modalitat Semipresencial: Campus Terrassa: dilluns i dimecres de 18 a 21.45 h i divendres alterns de 17 a 20:45 h i Campus Barcelona 22@: de dilluns a dijous de 16 a 20 h.
Grau en Màrqueting, Innovació i Tecnologia
Euncet Business School (centre adscrit a la UPC)
Campus i seus: Euncet Business School (centre adscrit a la UPC)
Euncet Business School - Campus Barcelona 22@
Calle Badajoz 145, Sant Martí, 08018 Barcelona
EUNCET Business School Terrassa
Camí del Mas Rubial, 1 08225 Terrassa (Barcelona)
Sol·licita informació
X