Grau en Màrqueting, Innovació i Tecnologia

Informació del curs
Descripció
Temari
En aquest grau, els estudiants es preparen per gestionar i administrar projectes de màrqueting mitjançant assignatures com:
- Investigació de mercats.
- Estratègies de Fixació de Preus.
- Innovació i Desenvolupament de Productes i Serveis.
- Fonaments d'Analítica de Dades en Màrqueting.
L'objectiu és formar professionals capaços de dissenyar solucions creatives per a empreses en entorns dinàmics.
Destinataris
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Idiomes en els quals s'imparteix
Català, castellà, anglès
Durada
Pràctiques
El grau inclou pràctiques en empreses nacionals i internacionals que permeten aplicar els coneixements adquirits en situacions concretes de l'àmbit del màrqueting.
Perspectives laborals
El Grau en Màrqueting, Innovació i Tecnologia ofereix una àmplia gamma de sortides professionals. Aquestes opcions poden abarcar des de rols estratègics fins a responsabilitats creatives en empreses líders, startups disruptives, agències de màrqueting digital i altres entorns empresarials innovadors.
Sortides professionals més destacades:
Director de Màrqueting
Digital Manager
Director de Publicitat
Analista digital
Social Media Strategist
Content Manager
Creatiu publicitari
Gerent de comptes
Gerent d'intel·ligència de negoci de màrqueting
Especialista en anàlisi de mercat
Especialista en automatització de màrqueting
Director de planificació de mitjans
Brand o Product Manager
Analista de dades de màrqueting