Grau en Màrqueting i Comunicació Digital

Informació del curs
Descripció
El grau està dissenyat per a formar professionals preparats per desenvolupar-se en qualsevol àrea funcional de l'empresa relacionada amb el màrqueting i, especialment, en llocs com a Product Manager, Brand Manager, Global Màrqueting Strategy Manager, especialista en Màrqueting Digital i posicionament online, Director de comunicació Digital, Mobile Marketing Manager o Director d'ecommerce, entre d'altres.
A més, ofereix les claus necessàries per créixer professionalment com a emprenedor en l'àmbit de l'màrqueting i la comunicació digital. Permet a l'alumne conèixer els fonaments de l'màrqueting i la comunicació digital, apropant-lo a les diverses àrees de gestió d'una empresa des de tres angles:
Des d'una perspectiva generalista, amb continguts de totes les àrees funcionals d'una empresa.
Amb una clara orientació pràctica, amb fins a 540 hores de pràctiques empresarials reconegudes com a crèdits optatius.
Amb una metodologia versàtil, orientada a l'adquisició de les competències laborals necessàries per accedir a l'mercat professional.
En definitiva, el Grau Universitari en Màrqueting i Comunicació Digital ofereix una formació acadèmica sòlida, d'orientació pràctica i professional, i estretament vinculada a el món de l'empresa, el màrqueting i la comunicació digital. Un Grau preparat per formar professionals capaços d'assumir tasques directives dins de les noves professions que estan emergint en l'entorn de l'economia digital.
Temari
• Desenvolupament professional I - 6 ECTS
• Fonaments de màrqueting - 6 ECTS
• Eines de productivitat personal - 6 ECTS
• Matemàtiques I - 6 ECTS
• Organització administració d'empreses - 6 ECTS
• Desenvolupament professional II - 6 ECTS
• Anglès I - 6 ECTS
• Introducció a l'economia - 6 ECTS
• Matemàtiques II - 6 ECTS
• Sociologia - 6 ECTS
Segon curs:
• Direcció comercial - 6 ECTS
• Economia espanyola i mundial - 6 ECTS
• Màrqueting digital - 6 ECTS
• Anglès II - 6 ECTS
• Estadística I - 6 ECTS
• Estadística II - 6 ECTS
• Comportament de consumidor - 6 ECTS
• Fonaments de Relacions públiques- 6 ECTS
• Introducció a el dret - 6 ECTS
• Tecnologia web i bases de dades - 6 ECTS
Tercer curs:
• Dret Digital- 6 ECTS
• Estratègies de comunicació - 6 ECTS
• Investigació de mercats - 6 ECTS
• Màrqueting en cercadors - 6 ECTS
• Multimèdia i disseny gràfic - 6 ECTS
• Finances per màrqueting- 6 ECTS
• Màrqueting de continguts - 6 ECTS
• Experiència d'usuari - 6 ECTS
• Màrqueting Intelligence i CRM - 6 ECTS
• Publicitat i Relacions públiques - 6 ECTS
Quart curs:
• Gestió de comunitats en entorns digitals - 6 ECTS
• Logística i operacions - 6 ECTS
• Anàlisi d'audiències i mètrica digital - 6 ECTS
• Màrqueting directe - 6 ECTS
• Gestió de projectes - 6 ECTS
• Neuromarketing - 6 ECTs
• Design Thinking - 6 ECTs
• Trade Màrqueting - 6 ECTs
Competències per a les quals et prepara el curs
Al llarg de el desenvolupament de l'Grau Universitari en Màrqueting i Comunicació Digital, els estudiants adquiriran un conjunt de competències necessàries per al seu exercici professional. Concretament, les competències que adquiriran els estudiants són: Competències específiques més, amb el Grau Universitari en Màrqueting i Comunicació Digital, els estudiants adquiriran altres competències bàsiques, generals, i transversals necessàries en l'entorn laboral actual. Aquestes són: Competències bàsiques Competències generals Competències transversals
Destinataris
El Grau Universitari en Màrqueting i Comunicació Digital va dirigit a estudiants que vulguin orientar-se cap a les noves professions que estan emergint en l'entorn de l'economia digital, tant en el marc de les àrees de l'estratègia i gestió de negoci com en les de màrqueting i comunicació.
El futur graduat hauria de mostrar:
• Facilitat per a les relacions interpersonals
• Habilitat i interès per les llengües estrangeres
• Interès per les organitzacions humanes i l'economia
• Curiositat i actitud crítica en l'anàlisi del seu entorn
• Habilitat per a ser creatiu i innovador
• Capacitat de superació
• Capacitat i interès per treballar en equip i liderar equips de treball
Requisits
D'acord amb la normativa que regula l'accés a l'ensenyament universitari oficial de grau i els procediments d'admissió a les universitats públiques espanyoles, les persones interessades a cursar el Grau Universitari en Màrqueting i Comunicació Digital a EAE Business School, podran accedir als estudis de grau, en funció del seu perfil, per mitjà de diferents vies d'accés:
• Batxillerat
• Cicles formatius de grau superior (CFGS)
• Majors de 25 i 45 anys
• Majors de 40 anys amb experiència laboral
• Canvi d'estudis o de centre (trasllat d'expedient)
• Titulats universitaris
• Estudiants UE amb acords de reciprocitat
• Resta d'estudiants estrangers
preinscripció
Per accedir als estudis de grau d'EAE cal fer la preinscripció universitària que gestiona l'Oficina d'Accés a la Universitat de la Generalitat de Catalunya (Accesnet).
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Metodologia
Metodologia 100% presencial al Campus de Barcelona.
Idiomes en els quals s'imparteix
Espanyol.
Durada
Objectius
Desenvolupar les eines i capacitats adequades per al lideratge: treball en equip, motivació, comunicació, ètica empresarial i responsabilitat social.
Titulació obtinguda
Els estudiants que completin amb èxit el Grau Universitari en Màrqueting i Comunicació Digital al Centre Universitari EAE obtindran dues titulacions: La titulació oficial de Grau Universitari en Màrqueting i Comunicació Digital per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). La titulació pròpia que atorga EAE Business School.
Pràctiques
Possibilitat de realitzar pràctiques externes.
Perspectives laborals
El graduat en Màrqueting i Comunicació Digital dóna resposta als perfils professionals que es deriven de l'àrea de Negoci, concretament als perfils relacionats amb l'Estratègia i Gestió de Negocis i a el Màrqueting i la Comunicació. Principalment els futurs titulats podran desenvolupar la seva carrera professional al voltant de tres àrees de coneixement: Economia i Empresa, Comunicació i Direcció de Màrqueting i Digital. Considerant els àmbits de treball dels futurs titulats, les sortides professionals de l'Grau Universitari en Màrqueting i Comunicació Digital són: Responsable d'estratègia digital. Product Manager / Responsable de producte. Branding Manager / Responsable de Branding. Communications / Global Marketing Strategy Manager. Especialista en màrqueting digital. Especialista en posicionament online.
Promocions
Avantatges del curs
EAE ofereix la possibilitat de realitzar estades internacionals. Gràcies a el programa Erasmus l'alumnat podrà realitzar un programa internacional a Nova York, Virgínia i Quebec gràcies a l'North American Exchange Program, entre d'altres possibles destinacions.
Professorat
El cos de professorat està format per directius i professionals que coneixen bé la realitat empresarial i investigadors que aporten coneixement rellevant a través dels seus estudis i publicacions. Alguns dels membres de l'professorat són: Francesca Ricaldi. Marc Sansó. Alejandro Alegret.