Executive MBA

1061 Persones estan visitant aquest curs
Preu 13.700 €
Sol·licita informació
OBS Business School
Executive MBA
Sol·licita informació
Màster
On-line
12 mesos
Preu 13.700 €

Descripció

L'Executive MBA d'OBS ha estat inclòs entre els millors MBA Online del món en el rànquing presentat al març de 2012 pel diari econòmic Financial Times i segon millor MBA Executive en línia en el I Rànquing Iberoamericà de formació en espanyol.
L'Executive MBA d'OBS incideix en la visió estratègica, internacional i innovadora de la Direcció Empresarial, en tant que qualsevol responsable d'una organització empresarial, o d'una àrea de la mateixa, ha de tenir una visió global de l'empresa, comprendre que tota decisió estratègica s'ha d'alinear amb l'estratègia de l'empresa i fer-ho de forma innovadora.
Nou programa de desenvolupament de competències.
L'Executive MBA compta amb un mòdul transversal orientat al desenvolupament de competències directives que es van treballant al llarg del programa on es desenvoluparan els hàbits d'anàlisi, avaluació i millora de les pròpies habilitats directives per assumir noves responsabilitats i generar estratègies per a la consecució objectius.

Temari

FASE 1: Dissenyant l'Estratègia
  • Emprenedoria
  • Iniciativa emprenedora: de la idea a l'empresa.
  • Interpreneurship vs Intrapreneurship.
  • El Concepte de Negoci i el Pla d'Empresa.
  • L'Anàlisi Estratègic.
  • L'inici de l'activitat empresarial.
  • direcció Estratègica
  • Revisió del concepte de Estratègica Empresarial.
  • Entendre el paper de la Direcció General dins d'una organització empresarial.
  • Fases del Procés Estratègic.
  • innovació Estratègica
  • Introducció a la innovació.
  • Competències organitzatives.
  • Els projectes d'innovació.
  • La dinàmica de la innovació tecnològica.
  • diagnòstic Financer
  • Introducció als Estats Financers de l'empresa.
  • Conceptes clau.
  • disseny Organitzatiu
  • Elements bàsics de l'organització empresarial.
  • Estructures fonamentals.
  • Estructures compostes, internacionals i per projectes.
FASE 2: Aplicant l'Estratègia
  • Creativitat i implantació de l'estratègia
  • Què és un organització creativa ?.
  • Implementació Estratègica.
  • Màrqueting: de la idea al Mercat
  • Direcció de Producte / Servei. Del concepte a la idea.
  • Mercat, Posicionament i Segmentació. De l'anàlisi a l'acció.
  • Tendències de Màrqueting. Del paper a Internet.
  • Satisfacció i Fidelització de Clients
  • Satisfacció i Fidelització: una nova visió.
  • Satisfacció primer, fidelització després.
  • Retenció versus fidelització.
  • Programes rendibles de fidelització.
  • Selecció i Retenció del Talent
  • Estratègia i polítiques a la Direcció de Persones.
  • La gestió Estratègiques de l'Equip de Persones.
  • Detecció, selecció i retenció del talent: disseny de polítiques, retribucions i incentius.
  • Innovacions en l'àmbit de les gestió de persones.
  • operacions
  • Conceptes clau del Departament d'Operacions.
  • Estratègia d'operacions.
  • La Logística Integral.
FASE 3: Creixement i Internacionalització
  • Estratègia & Màrqueting Internacional
  • Pla d'Internacionalització & Pla de Màrqueting Internacional.
  • El Procés d'Internacionalització.
  • Formulació Estratègica Internacional.
  • Decisions d'estratègia i Segmentació Internacional.
  • Selecció i Valoració d'Inversions
  • Les Inversions Empresarials.
  • Valoració i selecció d'una inversió.
  • Les borses de valors.
  • Mercats de futurs i opcions, organitzats, OTC i valors de renda fixa.
  • fiscalitat Internacional
  • L'activitat empresarial i la fiscalitat.
  • Obligacions tributàries.
  • Planificació fiscal a l'empresa.
  • Fiscalitat Internacional.
  • Fusions & adquisicions
  • La compra d'empreses com a instrument de creació de valor i les compres palanquejades (Management Buy-Out, etc.).
  • El Capital Risc, les sortides a borsa i els principals aspectes que s'han de tenir en compte en la venda d'una empresa.
  • Principals aspectes i procediments que s'han de considerar en un procés de compravenda.
  • Cross-Cultural Management
  • Management Intercultural: què és?
  • Les negociacions internacionals: per què fracassen?
  • Les fusions entre empreses.
  • La gestió dels expatriats.
FASE 4: Seguiment i Control de l'Estratègia
  • Finances Innovadores
  • La innovació en finances: la innovació com a estratègia també en finances.
  • La innovació en finances: l'avantguarda de les finances.
  • L'aportació de finances als projectes d'innovació.
  • Gestió de les TIC i Coneixement
  • El paper dels Sistemes d'Informació (SI) a les organitzacions.
  • Estratègia dels Sistemes d'Informació.
  • Gestió dels Sistemes d'Informació.
  • Aplicacions de negoci: processos i sistemes.
  • Planificació i Control Gestió
  • El concepte de Control de Gestió.
  • L'estratègia empresarial i el Control de Gestió.
  • El Quadre de comandament integral (Balanced Scorecard).
  • Sistemes de Control de Gestió: pressupostos i anàlisi de desviacions.
  • Implantació d'un sistema de Control de Gestió a l'empresa.
  • La cultura organitzativa i el sistema de Control de Gestió.
  • Control de Gestió Internacional.
  • Negociació i Gestió Conflictes
  • Negociació.
  • Gestió de conflictes.
  • Lideratge i Gestió del Canvi
  • Organització i cultura empresarial.
  • Liderant el procés estratègic d'innovació a l'empresa.
  • Gestió del Canvi i Gestió de Conflictes.
  • El seguiment i control de la implementació del canvi

Requisits

Per accedir al programa és necessari disposar de titulació universitària i experiència professional. Es valora especialment l'experiència professional perquè és important compartir coneixement a partir de les aportacions que cada participant realitza, des de la formació i responsabilitat professional, a la situació que planteja el professor. En cas de no disposar d'algun dels requisits esmentats, l'accés al programa serà valorat per la Direcció del Programa.

Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573

Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h

Durada

Dedicació: Equivalent a 60 crèdits ECTS. Convocatòria: novembre 2018.

Objectius

L' Executive MBA, el màster en Direcció de Management més reconegut en l'àmbit empresarial internacional, s'adreça a directius i professionals que busquin liderar projectes empresarials complexos i més potenciar el seu pensament estratègic i innovador, les seves habilitats directives i la seva capacitat emprenedora. Per a això ens recolzarem en tres pilars: El networking continuat que s'estableix amb altres professionals i directius, tant participants com a professors. Des OBS potenciem aquest networking oferint als participants un any gratuït de subscripció a Linkedin Premium. Un claustre docent vinculat 100% amb l'àmbit empresarial tant nacional com internacional. L'assistència a una sèrie de Webconferences i webinars sobre les últimes tendències en management amb experts i líders empresarials d'empreses com IBM, Google, Privalia i Inditex. Tot això amb l'aval de la Metodologia Online de OBS, la qual es troba registrada en el Registre de la Propietat.

Titulació obtinguda

Les persones que superin l'avaluació del programa i compleixin els requisits acadèmics establerts per la UB, obtindran el títol UB (Universitat de Barcelona). A més, totes les persones que superin l'avaluació obtindran la titulació d'EAE Business School.

Promocions

Pla de finançament disponible.
Campus i seus: OBS Business School
Online Business School
Av. de Josep Tarradellas i Joan, 171, 175 08901 L'Hospitalet de Llogregat (Barcelona)
Sol·licita informació
X