Curs en Estratègies de Màrqueting de Continguts Tècnic Superior

1018 Persones estan visitant aquest curs
Preu 750 €
Sol·licita informació
Instituto Internacional de Marketing
Curs en Estratègies de Màrqueting de Continguts Tècnic Superior
Sol·licita informació
Curs
On-line | Semi-presencial
200 hores
Preu 750 €

Descripció

Content Màrqueting Management és una especialitat d'avantguarda que ja es perfila com una de les més demandades per les empreses que volen comunicar-se de forma eficaç amb els seus clients potencials i existents.
En aquest curs aprendràs a desenvolupar l'estratègia de màrqueting de continguts d'una marca a través de l'estudi d'exemples reals d'èxit i desenvolupament de casos per a la posada en pràctica dels coneixements que vagis adquirint.

Temari

Tema 1. Què és el màrqueting de continguts?
• Definició de màrqueting de conenidos
• Màrqueting d'atracció o Inbound Màrqueting
• Per què diuen que el contingut és el rei?
• De la pime a la multinacional: tothom pot fer màrqueting de continguts
• Teoria Long Tail
• Màrqueting amb continguts en grans companyies
• Màrqueting de continguts en PIMES
• Cas pràctic per resoldre
• Esquema

Tema 2. Estratègia de màrqueting de continguts
• Breu descripció del Màrqueting Mix
• Objectius en l'estratègia de màrqueting de continguts
• Figures clau dins de l'empresa
• Anàlisi de la competència
• Objectius SMART
• Objectius de target
• Planificació de l'estratègia de màrqueting de continguts
• Pla estratègic
• Seguidors, leads, clients i prosumidors
• Pla tàctic
• Pla editorial
• Storytelling
• Estratègia de continguts en negocis amb distribuïdors
• Cas pràctic resolt
• Cas pràctic per resoldre
• Esquema

Tema 3. Curació de continguts
• Definició
• Objectius de la curació de continguts
• Estratègia per a la curació de continguts
• Per què és necessari separar el gra de la palla?
• Les 4 S de la content curation
• Visió personal o corporativa del contingut compartit
• Eines per a la curació de continguts
• Llicències d'ús i distribució de continguts
• Cas pràctic resolt
• Cas pràctic per resoldre
• Esquema

Tema 4. Continguts interns per al màrqueting de continguts
• Continguts propis
• Bloc
• Microsites
• Portfolio
• FAQs
• Llistes de correu
• Xarxes socials
• Fòrums de discussió
• Galeries fotogràfiques
• Vídeos
• Podcasts
• Llibres, manuals i revistes electròniques
• Esdeveniments 2.0
• Infografies
• Presentacions
• Enquestes
• Sortejos i concursos
• Apps
• Cas pràctic resolt
• Cas pràctic per resoldre
• Esquema

Tema 5. Continguts externs per al màrqueting de continguts
• Continguts realitzats per "altres"
• Mencions a les xarxes socials
• Comentaris al nostre blog
• Aparicions en altres blogs (Reviews, Sortejos i concursos i Patrocinis)
• Vídeos (Videoreviews, Demostracions i Unboxings)
• Entrevistes i reportatges en mitjans online
• Aparicions en fòrums de discussió
• Webs i portfolis dels nostres distribuïdors
• Llistes i rànquings
• Portals verticals
• Esdeveniments, premis i patrocinis
• Revistes digitals del nostre sector
• Cas pràctic resolt
• Cas pràctic per resoldre
• Esquema

Tema 6. El bloc: el quarter general del màrqueting de continguts
• Definició de bloc
• Els CMS
• Tipus de blocs
• Categorització dels continguts
• Autoria
• Manteniment del bloc
• Ritme de publicacions
• Moderació
• Atenció al client
• Look & feel
• Blogosfera
• Cas pràctic resolt
• Cas pràctic per resoldre
• Esquema

 
Tema 7. Consells pràctics per a la redacció
• Redacció per a persones
• Estudi previ
• Paraules clau
• Procés creatiu
• Estructura dels continguts
• Ortografia i gramàtica
• Edició dels continguts per a Google
• Continguts originals
• Densitat i distribució de paraules clau
• Títols i subtítols
• Enllaços
• Guia d'estil
• Cas pràctic resolt
• Cas pràctic per resoldre
• Esquema

 
Tema 8. Eines per a la gestió i programació de continguts
• Eines per a la gestió de continguts
• Divvy HQ
• GatherContent
• Kapost
• Raventools
• Marketing.AI
• Google Drive
• Eines per a la programació de continguts
• Programadors de posts automàtics en CMSs
• Hootsuite
• Tweetdeck
• Buffer
• IFFFT
• escurçadors d'adreces

Tema 9. KPIs per al màrqueting de continguts
• Mètriques web
• Usuaris únics
• Pàgines vistes
•% Rebot
• Temps en el site
• Fonts de trànsit
• Mapa de calor
• Pàgines indexades a Google
• Mètriques socials
• Taxa d'obertura dels enllaços des de les xarxes
• Abast a Facebook
• Vegades que es comparteix el contingut a Facebook
• Comentaris que genera cada contingut publicat a Facebook
• Vegades que retuiteja el contingut a Twitter
• Comentaris que genera cada contingut publicat a Twitter
• Social bookmark al blog
• Entrades del bloc
• Altres mètriques socials
• Mètriques correu electrònic
• Nº d'enviaments
• Ràtio d'obertures
• CTR
+ vegeu més

Destinataris

A qui s'adreça
A aquells professionals del Màrqueting o la Comunicació que necessiten aprendre com captar nous clients potencials o fidelitzar els ja existents mitjançant continguts valuosos i no intrusius per al públic objectiu.
A professionals de qualsevol àmbit de l'empresa que els interessi evolucionar i entendre els importants canvis que Internet està provocant en les estratègies de màrqueting. A la persones que vulguin crear la seva pròpia empresa de màrqueting o comunicació i vulguin comptar amb els recursos necessaris per gestionar-la amb èxit. Per als que necessitin aprendre una de les noves professions que demana el mercat actual.

Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573

Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h

Metodologia

Blended Learning: En la modalitat Blended Learning o semipresencial l'alumne divideix el seu aprenentatge amb la combinació de classes presencials i treball online. Cada alumne disposa d'una programació d'activitats i estudi al campus en línia per a la consecució dels seus objectius. Compta amb la figura del professor i del tutor. E-Learning: En la modalitat E-Learning l'alumne basa el seu aprenentatge en el treball en línia a través del nostre campus virtual. Cada alumne disposa d'una programació d'activitats i estudi al campus en línia per a la consecució dels seus objectius. Compta amb la figura del professor i del tutor.

Durada

15 hores presencials en la modalitat semipresencial. Període total de 3 mesos. Equivalència a 8 Crèdits. Preu d'inici: A consultar.

Objectius

Planificar estratègies eficaces de màrqueting de continguts
Desenvolupar accions de Storytelling
Curar continguts correctament
Generar continguts de qualitat en les plataformes corporatives de la companyia per atraure clients potencials
Fomentar continguts de qualitat en plataformes externes a la companyia per atreure clients potencials
Utilitzar el bloc de la marca en l'estratègia de màrqueting de continguts
Tècniques de redacció
Posicionament en cercadors
Eines per a la gestió i anàlisi en el màrqueting de continguts
+ vegeu més

Titulació obtinguda

Una vegada conclòs el Curs i superades les qualificacions corresponents s'obtindrà el títol propi expedit per la Universitat Abat Oliba CEU així com per l'Institut Internacional de Màrqueting.

Preu

Preu 750 €
Preu: A consultar.
Curs en Estratègies de Màrqueting de Continguts Tècnic Superior
Instituto Internacional de Marketing
  • Preus i finançament
  • Informació general
  • Data límit per matricular-se en aquest programa
  • Durada i lloc d’estudi del programa
  • Documents d’admissió
Per contactar has d'acceptar la política de privacitat.
Educaonline, S.L. (responsable) tractarà les teves dades personals amb la finalitat de gestionar l’enviament de sol·licituds d’informació requerides i l’enviament de comunicacions promocionals sobre formació, derivades del teu consentiment. Pots exercir els drets d’accés, supressió, rectificació, limitació i portabilitat, entre d’altres, d’acord amb el que s’indica en la nostra Política de Privacitat.
Sol·licita informació
X