Postgrau d'Estilisme en Revistes i Direcció d'Art

1013 Persones estan visitant aquest curs
Preu 3.075 €
Sol·licita informació
ÁRTIDI Escola Superior d'Aparadorisme, Visual Merchandising, Disseny i Imatge
Postgrau d'Estilisme en Revistes i Direcció d'Art
Sol·licita informació
Postgrau
Presencial
Barcelona
210 hores
Preu 3.075 €

Descripció

El curs d'Estilisme en revistes i Direcció d'art és un nou concepte de formació especialitzada en el món editorial, tant en línia com fora de línia, que treballa sobre tres eixos: la moda, el producte i els espais. Mitjançant aquest curs s'aprenen a interpretar tendències i crear estilismes mitjançant els quals s'enalteix el producte que s'està promovent.
El Brand Stylist en revistes és un professional amb gust i inquietuds pel món de la moda i el disseny, participa en la creació d'històries narrades en les editorials, s'ocupa de l'atrezzo, l'ambientació, la localització d'espais, l'estilisme i la producción.Su coneixement de la marca i el producte fan que les seves creacions tinguin el fil conductual que tota bona editorial ha de transmetre. Com a director d'art treballa directament amb fotògrafs, maquilladors i productors en diferents publicacions: webs, blocs, revistes, premsa, catàlegs de producte, editorials específiques, comerç electrònic, ...
En Ártidi formem a professionals amb coneixements i contactes, investigadors de noves localitzacions, estilismes, models, productes, materials i tendències, capaços de crear looks i ambientacions innovadores. Les eines i tècniques apreses durant el curs serveixen per crear estilismes de moda, interiorisme i de producte en la gran diversitat de publicacions existents al mercat.
El curs de Postgrau en Estilisme en revistes i Direcció d'art té una durada de 210 hores, s'estructura en 4 mòduls formatius on es combina la teoria amb la pràctica i la realització del projecte final.
+ vegeu més

Temari

Mòdul formatiu I: Descobriment del món editorial
• Moda, interiorisme, Beauty, anunciants, màrqueting, distribució, diferents línies editorials.
• Simbologia visual, aplicació al món editorial i comercial.
• Introducció al món editorial en revistes d'interiorisme.
• Introducció al món editorial en revistes de moda.
• Cultura i Sociologia de la moda (Arquetips de la moda, moda com a eina sociològica).
• Workshop d'estilisme i sociologia (Sessió fotogràfica amb model).
• Fotografia com a eina de comunicació comercial i editorial.
• Workshop de fotografia (Textures i volums).
• Composició visual artística i comercial.
• Color com a eina de narració.
• Workshop d'estilisme i tendències (Sessió fotogràfica amb model).
• Tècniques d'estilisme en pla, per moda i producte.
• Estilisme i llar, el parament en fotografia.
• Workshop de parament (Sessió fotogràfica).
• Workshop d'estilisme en pla, knolling i flat lay (Sessió fotogràfica).

Mòdul formatiu II: Creació de continguts editorials
• Stylist com a creador de continguts editorials (Diferenciació entre brand stylist, styling de moda, lifestyle i celebrity).
• Fashion Editor i el dia dia en redacció.
• Brand Styling i món E-Commerce.
• Celebrity Styling, la cura de la imatge pública.
• Life Style Styling, estilisme en categories comercials non-moda.
• Organització d'una producció (Stylist com a part d'un equip de producció: Com s'estructura el treball durant i post producció).
• moodboard - inspiració, referències, organització prèvia al shooting.
• Organització d'una producció (Stylist com a part d'un equip de producció: Com s'estructura el treball durant i post producció).
• Estils imprescindibles (Corrents estilístiques en el món editorial).
• Art, atrezzo i ambientació, els elements que acompanyen el producte.
• Producte amb ambientació o part d'una escenografia.
• Creació d'una fotografia publicitària (Sessió fotogràfica).
• Decoració i interiorisme, construcció d'un espai efímer.
• preparació d'un shooting de moda.
• Pràctica de Fashion Editorial (Sessió fotogràfica amb model).
• reparació d'un shooting d'interiorisme i decoració (Muntatge i sessió fotogràfica).

Mòdul formatiu III: La revista: creació i direcció d'art
• Anatomia d'una revista.
• Introducció al disseny gràfic editorial.
• ADN visual d'una revista, ritme i codis.
• Coherència visual i textual: tipografia, maquetació, organització de text i imatges.
• Planillo: ordre funcional des portada a contraportada.
• Muntatge de la revista: organització del material visual i textual.
• Tutorització preimpressió.
• Presentació de la revista i jurat final.
Desenvolupament Professional i Brand Self
• Workshop: Tècniques per potenciar la teva marca personal amb creativitat. (Contingut Online)
• Desenvolupament professional i brand self. (Contingut Online)
Projecte final: Més d'un porfoli, una revista personal
Per completar la formació acadèmica és necessari desenvolupar un projecte creatiu i innovador, una revista impresa que segueixi una línia editorial ben definida, on tots els materials desenvolupats al llarg de curs vagin prenent funció de contingut.
+ vegeu més

Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573

Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h

Idiomes en els quals s'imparteix

Castellà.

Durada

Durada: De el 19 de Setembre de 2020 el 13 de Juny de 2021.

Objectius

• Formar els alumnes en el camp de l'estilisme de moda i producte per a publicacions, catàlegs, campanyes, E-Commerce.
• Desenvolupar en ells la capacitat de composició de productes, elecció d'estils i tendències.
• Crear tendències expositives per marques i publicacions.
• Treballar la creativitat des del punt de vista empresarial i de desenvolupament de projectes.
• Fomentar el treball en equip amb els altres professionals del procés de creació.
• Proporcionar les eines pràctiques i necessàries per aplicar els coneixements adquirits durant el curs.
• Posicionar l'alumne en un marc laboral competitiu coneixent les diferents sortides professionals i sectors editorials.
Desenvolupar en ells la capacitat de composició de productes, elecció d'estils i tendències.
+ vegeu més

Titulació obtinguda

Postgrau en estilisme en revistes i direcció d'art Atorgat per Ártidi Escola Superior d'Aparadorisme i Visual Marxandatge. Competències professionals nacionals i internacionals.

Perspectives laborals

Les sortides laborals estan orientades a tot tipus de publicacions, departaments de direcció d'imatge i branding, empreses de moda i E-Commerce. Empreses creadores de productes de consum, de el sector moda, lifestyle, decoració, cosmètica, entre d'altres, necessiten els serveis que aprendràs controlar el final d'aquest postgrau.

Promocions

Finançament a mida per a estudiants.

Preu

Preu 3.075 €
Preu: 3075 euros (reserva de plaça inclosa).

Avantatges del curs

És l'únic curs professional en aquesta especialitat que es realitza a Espanya. S'imparteix des de dos punts de vista específics; la publicitat i la venda. Ártidi disposa d'una borsa de treball activa amb més de 90 empreses col·laboradores per a realitzar pràctiques formatives amb diferents empreses de reconeixement internacional i nacional: Ikea, Escada, La Mallorquina, Grup Inditex, CustoBarcelona, LRoptics, Adolfo Domínguez, Intersport, McGregor, Oysho, Reebok, Pronovias, Swatch, La Perla, Adidas entre d'altres. L'escola organitza activitats i esdeveniments amb grans centres comercials, associacions, fires i markets, galeries d'art i empreses on s'exposen els projectes dels alumnes.

Borsa de treball

A l'acabar el curs una orientadora professional aconsella als alumnes sobre les sortides laborals tenint en compte els seus estudis; experiència professional i un anàlisi DAFO personalitzat.

Professorat

L'equip docent està compost per professionals en actiu amb reconeixement professional nacional i internacional en diferents marques. Un equip que integra la formació amb la realitat empresarial. Mandarine Verrier (Estilista d'interiors) Didac Alcoba (Fotògraf de moda, producte i interiorisme) Joan Rosero (Dissenyador gràfic editorial) Roberto San Martín (Director d'art, aparadorista i dissenyador de vestuari) Professionals de l'món editorial que participen com a conferenciants en cada edició : Editors Revista CYL, H Magazine, Proyecto Contract, Interiors ...

Horari

Un cap de setmana a l'mes durant 9 mesos, dissabte de 10:00 a 14:00 i de 15:00 a 19:00; diumenge de 9:00 a 13:00 i de 14:00 a 18:00. Data final càrrega lectiva juny 13 2021. Data de el Projecte Final al juliol.
Postgrau d'Estilisme en Revistes i Direcció d'Art
ÁRTIDI Escola Superior d'Aparadorisme, Visual Merchandising, Disseny i Imatge
Campus i seus: ÁRTIDI Escola Superior d'Aparadorisme, Visual Merchandising, Disseny i Imatge
ÁRTIDI Escola Superior d'Aparadorisme, Visual Merchandising, Disseny i Imatge
C/ La /Llacuna 50 08005 Barcelona
Sol·licita informació
X