Curs d'Especialització Learning Experience en Visual Marxandatge i Aparadorisme
1043 Persones estan visitant aquest curs
Preu 2.680 €
Sol·licita informació
Curs d'Especialització Learning Experience en Visual Marxandatge i Aparadorisme
Sol·licita informació
Informació del curs
Curs
Presencial
Barcelona
Preu 2.680 €
Descripció
El curs d'especialització en Visual Marxandatge i Aparadorisme Estratègic és l'ocasió perfecta perquè aprenguis una professió de gran demanda en el món de l'retail.
L'aparadorista treballa entre dos mons: el de la creativitat i el de la venda. És per això que és important que conegui a la perfecció les diferents tècniques de disseny i les estratègies per a convertir aquest reclam en una compra efectiva. Avui dia la tasca de l'Visual Merchandiser i Aparadorista ja no només és la de disposar producte, sinó que també és la de convertir una visita d'un client en una experiència de compra única.
En aquest curs, unifiquem la disciplina de l'visual marxandatge i la de l'aparadorisme per a proporcionar una visió global i especialitzada sobre la importància de la imatge, el producte com a protagonista i el disseny per crear espais comercials atractius i que es venguin per si sols.
El programa Ártidi Learning Experience a més t'ofereix l'oportunitat d'aprendre la professió al costat d'una experiència completa de conèixer la ciutat de Barcelona com a punt de trobada entre les tendències més punteres i la seva diversitat.
Ártidi Learning Experience ofereix un seguit d'activitats pensades per ensenyar als futurs aparadoristes la ciutat, descobrir-racons ocults, espais interessants i llocs als quals els turistes no solen arribar.
El programa inclou a més allotjaments (opcional), coffee break i lunch a l'escola durant els dies lectius, un host que acompanyarà i tutoritzarà l'experiència, així com celebracions de benvinguda i graduació a més de títol de transport metropolità.
Empreses col·laboradores:
Més de 70 empreses Nacionals i Internacionals col·laboren amb Artidi. A través d'aquests convenis i la implicació i innovació de Ártidi es permet als alumnes estar presents en empreses com INDITEX, Armani, Hugo Boss, Custo Barcelona, ??Cortefiel, Springfield, Nike, Adidas, H & M, C & A, IKEA, Conforama, Jack & Jones, Blanco, Diesel, Desigual, Mango, Corte Inglés, Coronel Tapioca, Tous, entre d'altres.
L'aparadorista treballa entre dos mons: el de la creativitat i el de la venda. És per això que és important que conegui a la perfecció les diferents tècniques de disseny i les estratègies per a convertir aquest reclam en una compra efectiva. Avui dia la tasca de l'Visual Merchandiser i Aparadorista ja no només és la de disposar producte, sinó que també és la de convertir una visita d'un client en una experiència de compra única.
En aquest curs, unifiquem la disciplina de l'visual marxandatge i la de l'aparadorisme per a proporcionar una visió global i especialitzada sobre la importància de la imatge, el producte com a protagonista i el disseny per crear espais comercials atractius i que es venguin per si sols.
El programa Ártidi Learning Experience a més t'ofereix l'oportunitat d'aprendre la professió al costat d'una experiència completa de conèixer la ciutat de Barcelona com a punt de trobada entre les tendències més punteres i la seva diversitat.
Ártidi Learning Experience ofereix un seguit d'activitats pensades per ensenyar als futurs aparadoristes la ciutat, descobrir-racons ocults, espais interessants i llocs als quals els turistes no solen arribar.
El programa inclou a més allotjaments (opcional), coffee break i lunch a l'escola durant els dies lectius, un host que acompanyarà i tutoritzarà l'experiència, així com celebracions de benvinguda i graduació a més de títol de transport metropolità.
Empreses col·laboradores:
Més de 70 empreses Nacionals i Internacionals col·laboren amb Artidi. A través d'aquests convenis i la implicació i innovació de Ártidi es permet als alumnes estar presents en empreses com INDITEX, Armani, Hugo Boss, Custo Barcelona, ??Cortefiel, Springfield, Nike, Adidas, H & M, C & A, IKEA, Conforama, Jack & Jones, Blanco, Diesel, Desigual, Mango, Corte Inglés, Coronel Tapioca, Tous, entre d'altres.
Temari
Mòdul formatiu I: Visual Merchandising, Estratègia d'Espai i Producte
Els sentits de l'Visual Merchandiser
• Els 5 sentits a la venda d'un producte
• Funcions d'un visual merchandiser
• El Visual Marxandatge com a generador de vendes
• Anàlisi de la innovació en projectes de retail
Nous espais comercials
• Què busca el client avui?
• Les botigues de el futur: insígnia, taller, pop up store ...
• Comunicació i imatge corporativa
• Com crear un espai que vengui
Dissenys i estratègies en una botiga
• Gestió i creació de visuals estratègics
• Implantació d'espais en funció de les lleis de l'visual
• Ordenació i zonificació de l'espai
• Optimització del punt de venda
• Mobiliari i il·luminació
Producte i creativitat dins l'espai de venda
• Product i Fashion Placement: composicions visuals
• El Focus Point: reinterpretació del producte en l'espai
• Famílies de productes i venda creuada
• La importància de l'packaging
recorregut visual
• Visita d'una flagship store
• Anàlisi de l'espai comercial: tècnica AVEC
• El punt de vista de l'consumidor
Casos pràctics i moments creatius
• Muntatge d'una pop up store a la botiga pilot de Artidi
• Improvisació i creativitat en directe
• Projectes de retail & Visual merchandising
• Treball en equip
Mòdul Formatiu II: Aparadorisme
Aparadorisme i el futur de l'retail
• L'aparador i els nous espais comercials
• Aparadorisme i augment de vendes
• Tendències en disseny i muntatge
• Les diverses funcions de l'aparadorista
10 coses perquè l'aparador emocioni
• Branding i imatge de marca
• Comportament de l'consumidor
• Per què escollim entrar en una botiga?
• Creativitat i innovació com a eina de venda
Dissenys i formes per impactar
• L'estructura d'una composició: forma, volum, textures, color i equilibri
• El producte dins de l'aparador: tipus, ubicació, rotació, col·locació
• La importància de la il·luminació i diferències entre lluminàries
Decoracions i materials
• Tipologia d'escenografia en funció de la marca
• La decoració: ¿fabricada o comprada?
• Transformació d'objectes quotidians
• Idees i proveïdors
Casos pràctics i moments creatius
• Disseny i muntatge d'aparadors en espais reals
• Improvisació i creativitat a través d'exercicis
• Maniquís, bustos, suports i expositors
• Treball en equip
• Conclusions dels muntatges
Els sentits de l'Visual Merchandiser
• Els 5 sentits a la venda d'un producte
• Funcions d'un visual merchandiser
• El Visual Marxandatge com a generador de vendes
• Anàlisi de la innovació en projectes de retail
Nous espais comercials
• Què busca el client avui?
• Les botigues de el futur: insígnia, taller, pop up store ...
• Comunicació i imatge corporativa
• Com crear un espai que vengui
Dissenys i estratègies en una botiga
• Gestió i creació de visuals estratègics
• Implantació d'espais en funció de les lleis de l'visual
• Ordenació i zonificació de l'espai
• Optimització del punt de venda
• Mobiliari i il·luminació
Producte i creativitat dins l'espai de venda
• Product i Fashion Placement: composicions visuals
• El Focus Point: reinterpretació del producte en l'espai
• Famílies de productes i venda creuada
• La importància de l'packaging
recorregut visual
• Visita d'una flagship store
• Anàlisi de l'espai comercial: tècnica AVEC
• El punt de vista de l'consumidor
Casos pràctics i moments creatius
• Muntatge d'una pop up store a la botiga pilot de Artidi
• Improvisació i creativitat en directe
• Projectes de retail & Visual merchandising
• Treball en equip
Mòdul Formatiu II: Aparadorisme
Aparadorisme i el futur de l'retail
• L'aparador i els nous espais comercials
• Aparadorisme i augment de vendes
• Tendències en disseny i muntatge
• Les diverses funcions de l'aparadorista
10 coses perquè l'aparador emocioni
• Branding i imatge de marca
• Comportament de l'consumidor
• Per què escollim entrar en una botiga?
• Creativitat i innovació com a eina de venda
Dissenys i formes per impactar
• L'estructura d'una composició: forma, volum, textures, color i equilibri
• El producte dins de l'aparador: tipus, ubicació, rotació, col·locació
• La importància de la il·luminació i diferències entre lluminàries
Decoracions i materials
• Tipologia d'escenografia en funció de la marca
• La decoració: ¿fabricada o comprada?
• Transformació d'objectes quotidians
• Idees i proveïdors
Casos pràctics i moments creatius
• Disseny i muntatge d'aparadors en espais reals
• Improvisació i creativitat a través d'exercicis
• Maniquís, bustos, suports i expositors
• Treball en equip
• Conclusions dels muntatges
Requisits
Professionals de el comerç, màrqueting, interiorisme, moda i disseny. No es requereixen coneixements previs.
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Idiomes en els quals s'imparteix
Castellà.
Durada
Durada: De del 06 de juliol de 2020 el 24 de Juliol de 2020.
Objectius
• Aprendre a desenvolupar i aplicar projectes reals d'implantació d'espais comercials.
• Dissenyar i intervenir en la imatge de marca de botigues, stands, popup stores, flagship stores, etcètera.
• Crear projectes creatius i innovadors que diferenciïn la marca de la resta de la competència.
• Interpretar la llum, el color, les formes, els volums i tots aquells aspectes relacionats amb el disseny i la comunicació.
• Coneixements de diferents materials, tècniques i estratègies per a la construcció d'aparadors de diferents tipologies i productes.
• Dissenyar i intervenir en la imatge de marca de botigues, stands, popup stores, flagship stores, etcètera.
• Crear projectes creatius i innovadors que diferenciïn la marca de la resta de la competència.
• Interpretar la llum, el color, les formes, els volums i tots aquells aspectes relacionats amb el disseny i la comunicació.
• Coneixements de diferents materials, tècniques i estratègies per a la construcció d'aparadors de diferents tipologies i productes.
Titulació obtinguda
Especialització Ártidi Learning Experience a Marxandatge i Aparadorisme.
Promocions
Finançament a mida per a estudiants.
Preu
Preu 2.680 €
2680 euros (reserva de plaça inclosa).
Avantatges del curs
Es realitzen formacions en empreses de diferents sectors, fet que ens permet adaptar constantment els nostres programes formatius a la realitat de el teixit empresarial actual.
Ártidi disposa d'unes instal·lacions preparades per a la formació en l'assessoria d'imatge professional (zona d'hair & make up, zona de camerinos i de test de color entre altres àrees).
Grups reduïts per oferir una formació més personalitzada.
Ártidi aposta per la recerca i la innovació tant a nivell pedagògic com de continguts formatius.
Borsa de treball
Disponibilitat d'una borsa d'ocupació pròpia especialitzada.
Professorat
L'equip docent està compost per professionals reconeguts a nivell nacional i internacional.
José Luis Martínez, David Gómez, Roberto Domínguez, Mònica Ibáñez i Esther Parra.
Horari
De dilluns a dijous de 9:00 a 14:00 i de 15:00 a 18:00 Divendres de 9:00 a 14:00.
Curs d'Especialització Learning Experience en Visual Marxandatge i Aparadorisme
ÁRTIDI Escola Superior d'Aparadorisme, Visual Merchandising, Disseny i Imatge
Campus i seus: ÁRTIDI Escola Superior d'Aparadorisme, Visual Merchandising, Disseny i Imatge
ÁRTIDI Escola Superior d'Aparadorisme, Visual Merchandising, Disseny i Imatge
C/ La /Llacuna 50
08005
Barcelona