Doble Grau en Màrqueting i Direcció Comercial + Publicitat i Relacions Públiques
Informació del curs
Descripció
La Universitat Abat Oliba CEU és pionera en la metodologia que permet combinar dues titulacions i obtenir en cinc anys dos carreres universitàries. La Universitat Abat Oliba CEU ofereix aquest doble grau unint la seva llarga tradició d'estudis en Publicitat i Relacions Públiques amb els estudis de Màrqueting, àrea en la qual la UAO CEU és pionera dins de l'espai universitari català.
El màrqueting, la creativitat i les noves tecnologies són els elements principals que es requereixen per al bon desenvolupament de tota empresa, ja sigui de l'àmbit públic o privat. Per aquest motiu la Universitat Abat Oliba CEU, conscient del seu gran importància, fonamenta els estudis de el doble grau en Màrqueting i Direcció Comercial + Publicitat i Relacions Públiques en aquests pilars.
L'objectiu fonamental d'aquest doble grau és formar professionals plenament adaptats a les necessitats de l'món empresarial i publicitari, amb especials habilitats per a la comercialització i la comunicació, capaços de crear, desenvolupar, controlar, vendre i comunicar qualsevol tipus de producte i / o servei en qualsevol tipus d'empresa.
La combinació de les matèries de màrqueting i direcció comercial al costat de les de publicitat i relacions públiques d'aquesta doble titulació proporciona als alumnes una visió integral, profunda i actual molt valorada en el mercat laboral.
Nou títol propi per dominar l'aplicació de l'big data en el món empresarial i liderar les estratègies de màrqueting digital. Inclòs en el grau en Màrqueting i Direcció Comercial.
Temari
• Comunicació empresarial.
• Dret mercantil.
• Estadística aplicada a l'màrqueting.
• Fonaments de comptabilitat.
• Fonaments de la publicitat.
• Fonaments de les relacions públiques.
• Fonaments de màrqueting.
• Informàtica aplicada a l'màrqueting.
• Introducció a l'empresa.
• Llengua per a comunicadors 1 (cat).
• Llengua per a comunicadors 2 (cast).
• Macroeconomia.
• Matemàtiques empresarials.
• Principis d'economia.
Segon curs:
• Antropologia.
• Qualitat i innovació.
• Comunicació audiovisual.
• Costos, producte, producció i preus.
• Estratègies de comunicació.
• Història de la comunicació i la publicitat.
• Investigació de mercats.
• Logística i distribució comercial.
• Macroeconomia en l'entorn global.
• Organització industrial.
• Planificació estratègica de marca.
• Psicologia de l'consumidor.
• Redacció publicitària.
• Teoria de la informació i de la comunicació.
Tercer curs:
• Comunicació sonora.
• Direcció i gestió d'equips.
• Disseny gràfic.
• Doctrina social de l'església.
• E-commerce.
• Fotografia.
• Màrqueting en el punt de venda.
• Màrqueting estratègic.
• Màrqueting experiencial.
• Màrqueting internacional.
• Mètriques digitals.
• Negocis digitals i xarxes socials.
• Planificació de mitjans publicitaris.
• Sistemes d'informació de màrqueting.
Quart curs:
• Cinema, narrativa i cultura audiovisual.
• Comunicació institucional i corporativa.
• Direcció comercial i tècniques de negociació.
• Direcció creativa.
• Direcció d'art.
• Direcció de màrqueting sectorial.
• Direcció estratègica.
• Emprenedoria i simulació.
• Ètica.
• Gabinet de premsa i formació de portaveus.
• Màrqueting de continguts.
• Màrqueting social i rsc.
• Pràctiques empresarials en màrqueting i direcció comercial.
• Treball fi de grau.
Cinquè curs:
• Comunicació i màrqueting polític.
• Creació i producció audiovisual.
• Direcció d'esdeveniments i protocol.
• Inbranding i comunicació interna no convencional.
• Anglès per publicitat.
• Pràcticum.
• Treball fi de grau.
Destinataris
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Objectius
El 100% dels nostres estudiants troba feina a l'acabar els estudis (enquesta d'inserció laboral AQU 2020).