Doble Grau en Empresa i Màrqueting: Innovació i Tecnologia

Informació del curs
Descripció
El Doble Grau en Empresa i Màrqueting, Innovació i Tecnologia de l'Euncet Business School és la combinació perfecta perquè els estudiants puguin adquirir una formació que combina coneixements estratègics i pràctics i prepara els estudiants amb una perspectiva internacional, transversal i multidisciplinària. Aquest grau capacita els futurs estudiants per liderar l'administració i la direcció d'empreses, integrant la innovació i la tecnologia com a eixos transformadors en tots els àmbits empresarials.
El Doble Grau en Empresa i Màrqueting no només inclou competències tècniques i de gestió, sinó que també promou un enfocament orientat a la creativitat, l'emprenedoria, el lideratge, la publicitat i l'anàlisi de dades.
La convergència entre màrqueting i empresa amb la tecnologia i la innovació com a eix transversal és fonamental a l'era de les dades. Els estudiants de l'Euncet Business School adquireixen nous coneixements i competències que els permeten anticipar oportunitats i gestionar projectes en entorns empresarials complexos i canviants, ja sigui a l'administració pública o privada.
Requisits
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Idiomes en els quals s'imparteix
Català, castellà, anglès.
Durada
Titulació obtinguda
Obtindràs dos títols oficials, el de Graduat en Empresa, Innovació i Tecnologia i el de Graduat en Màrqueting, Innovació i Tecnologia, combinant una formació integral en gestió empresarial amb una especialització estratègica en màrqueting. Aquesta doble titulació amplia significativament les teves oportunitats en sectors clau i et posiciona com un professional altament competitiu al mercat laboral.
Perspectives laborals
Director general
Emprenedor
Director financer
Gerent de projectes
Analista o consultor financer
Director d'Expansió Internacional
Consultor de negocis
Analista de dades
Analista de negoci
Director de departament de l'Àrea de Màrqueting, RH, Comunicació i Vendes
Director d'intel·ligència de negoci
Director de màrqueting
Digital Manager
Director de Publicitat
Analista digital
Content Manager
Creatiu publicitari
Gerent de comptes
Especialista en anàlisi de mercat
Especialista en automatització de màrqueting
Director de planificació de mitjans
Brand o Product Manager
Avantatges del curs
El Doble Grau en Màrqueting i Empresa destaca pel seu enfocament pràctic en la promoció i la distribució de productes i serveis, el disseny de punts de venda efectius i la incorporació d'innovació tecnològica a les empreses i els departaments de màrqueting actualment. A més, ofereix una formació orientada al màrqueting digital i la transformació empresarial.