Doble Grau en Turisme i Màrqueting

Informació del curs
Descripció
Els idiomes, el management, l'economia, la investigació comercial, la comunicació, les noves tecnologies de la informació, el màrqueting digital (inclòs gratuïtament un portàtil Apple, d'ús habitual a les aules), les relacions públiques i publicitat o la internacionalització són àrees de coneixement que s'imparteixen en el doble grau en turisme i màrqueting. A més, introdueix aspectes innovadors en l'àmbit acadèmic relatius a la programació, l'execució i l'avaluació de la docència, i fomenta entre els estudiants la mobilitat, l'adquisició d'actituds com la iniciativa emprenedora, el lideratge o l'esperit crític.
En aquest context, Mediterrani disposa d'un Pla Intern de Qualitat basat en la norma UNE-EN ISO 9001:2008 que té com a objectiu impulsar una cultura de la qualitat i la millora contínua que ens permeti continuar essent a Barcelona un centre universitari de referència en excel·lència acadèmica.
Aquest programa ofereix una doble titulació en Turisme i Màrqueting, permetent als estudiants desenvolupar un perfil professional altament demandat al sector.
Especialització en Màrqueting Digital i Turisme – Aprèn a dissenyar estratègies de màrqueting per a empreses turístiques, optimitzar la visibilitat en línia i gestionar la comunicació de destinacions i allotjaments.
Gestió de Destinacions i Empreses Turístiques – Desenvolupa habilitats en revenue management, atenció al client internacional i comercialització de productes turístics.
Publicitat i relacions públiques – Domina la creació de campanyes i estratègies de marca en un entorn global.
Formació en 3 idiomes – Anglès, Xinès Mandarín i Francès/Alemany, assegurant un avantatge competitiu al mercat laboral internacional.
Temari
Primer curs
Introducció al Turisme
Dimensió sociocultural del Turisme
Dimensió econòmica del mercat turístic
Dimensió territorial del Turisme
Comptabilitat i finances per a la gestió del màrqueting d'empreses turístiques
Introducció al Màrqueting
Anàlisi Comercial
Fonaments d'estadística
Xinès Mandarí I
Habilitats informacionals i comunicatives
Llengües estrangeres aplicades al turisme
Alemany A1
Alemany A2
Anglès B2
Anglès B2.1
Anglès C1.1
Francès A1
Francès A2
Segon curs
Recursos Humans
Tipologia i estratègies de les destinacions turístiques
Ordenació i planificació del territori
Organització d'empreses turístiques
Comportament de compra del consumidor
Comportament de compra de les organitzacions
Estadística I
Estadística II
Xinès Mandarí II
Llengües estrangeres aplicades al turisme
Alemany A1
Alemany A2
Anglès B2
Anglès B2.1
Anglès C1.1
Francès A1
Francès A2
Anglès C1
Tercer curs
Practicum Turisme
Dimensió jurídica del màrqueting
Xinès Mandarí III
Desenvolupament de productes i marques
Disseny destratègies i programes sobre preus
Estratègies sobre distribució i logística de la distribució
Venda personal i màrqueting directe
Publicitat, promoció i relacions públiques
Màrqueting internacional
Llengües estrangeres aplicades al turisme
Alemany A1
Alemany A2
Anglès B2
Anglès B2.1
Anglès C1
Anglès C1.1
Francès A1
Francès A2
Quart curs
Tècniques qualitatives i prospectives
Xinès Mandarí IV
Màrqueting industrial i de serveis
Desenvolupament del pla de màrqueting
Màrqueting social i de les institucions no lucratives
Cinquè curs
Treball Final de Grau Turisme
Conducta de compra en línia
Comunicació i xarxes socials
Estudi de mercat per internet
Disseny i desenvolupament de websites
Practicum Marketing
Treball Final de Grau Màrqueting
Competències per a les quals et prepara el curs
En acabar el Doble Grau en Turisme i Màrqueting a EUM, no només hauràs adquirit un coneixement profund sobre estratègies de màrqueting, sinó que també hauràs desenvolupat habilitats en lideratge, gestió de projectes, anàlisi de dades i creativitat.
Requisits
• Proves d"accés a la universitat (PAU) – Selectivitat.
• Cicles formatius de grau superior (CFGS i FPII) o títols equivalents.
• Proves d'accés a la universitat per a més grans de 25 anys.
• Proves d'accés a la universitat per a més grans de 45 anys.
• Haver finalitzat altres estudis amb títol oficial de grau, llicenciatura, diplomatura o equivalents.
En cas d'estudiants internacionals hauràs de complir algun dels requisits següents:
• Tenir estudis homologats al títol de Batxiller espanyol o equivalents (sol·licitud homologació)
• Prova d'accés UNEDasiss
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Metodologia
A EUM – Escola Universitària Mediterrani, aposten per un enfocament educatiu innovador basat en la metodologia Learning by Doing. A través d'aquest model, l'aprenentatge es converteix en una experiència pràctica i dinàmica que et prepara per fer front als reptes del turisme i el màrqueting en un entorn global i digitalitzat.
Idiomes en els quals s'imparteix
Castellà i català, més gran en castellà. A més, es fan classes en anglès i xinès mandarí (obligatoris) i l'alumne tria entre francès o alemany
Titulació obtinguda
Títol a què dóna dret: Graduat/da en Turisme i en Màrqueting per la Universitat de Girona.
Perspectives laborals
Estaràs llest per treballar a agències de publicitat, departaments de màrqueting de grans corporacions, startups, o fins i tot llançar el teu propi projecte.
A més, la teva experiència internacional et proporcionarà un avantatge competitiu al mercat laboral, permetent adaptar-te a diferents entorns culturals i empresarials.
Avantatges del curs
Experiència Internacional i Pràctiques Garantides
Mobilitat Internacional amb Erasmus+ – Possibilitat de realitzar intercanvis acadèmics i pràctiques en empreses turístiques i de màrqueting a diferents països.
Xarxa d'empreses col·laboradores - Accedeix a pràctiques a hotels, agències de viatges, aerolínies, agències de màrqueting i grans marques del sector.
Metodologia "Learning by Doing" – Projectes reals, simulacions i formació aplicada des del primer curs.
Apple Macbook Air: Tots els estudiants reben un Apple MacBook Air per potenciar les seves habilitats digitals i portar la seva formació al nivell següent.
Professorat
Acreditat i expert.
Tipus d'avaluació
Continua