Doble Grau en Turisme i Màrqueting

9 Persones han demanat informació
1095 Persones estan visitant aquest curs
Preu 5.950 €
Sol·licita informació
Escola Universitària Mediterrani (Adscrito a UdG) - EU Mediterrani
Doble Grau en Turisme i Màrqueting
Sol·licita informació
Grau
Oficial / homologat
Presencial
Barcelona
5 anys
Preu 5.950 €

Descripció

El Turisme, com a primer sector de l'economia de Barcelona, ??unit als coneixements profunds del Màrqueting que ofereix aquest doble grau, permet als estudiants explorar nous horitzons en un àmbit tan transversal com apassionant, ja que, el Doble Grau en Turisme i Màrqueting a Barcelona integra en el seu pla d'estudis continguts i competències d'ambdues disciplines:
Els idiomes, el management, l'economia, la investigació comercial, la comunicació, les noves tecnologies de la informació, el màrqueting digital (inclòs gratuïtament un portàtil Apple, d'ús habitual a les aules), les relacions públiques i publicitat o la internacionalització són àrees de coneixement que s'imparteixen en el doble grau en turisme i màrqueting. A més, introdueix aspectes innovadors en l'àmbit acadèmic relatius a la programació, l'execució i l'avaluació de la docència, i fomenta entre els estudiants la mobilitat, l'adquisició d'actituds com la iniciativa emprenedora, el lideratge o l'esperit crític.
En aquest context, Mediterrani disposa d'un Pla Intern de Qualitat basat en la norma UNE-EN ISO 9001:2008 que té com a objectiu impulsar una cultura de la qualitat i la millora contínua que ens permeti continuar essent a Barcelona un centre universitari de referència en excel·lència acadèmica.
Aquest programa ofereix una doble titulació en Turisme i Màrqueting, permetent als estudiants desenvolupar un perfil professional altament demandat al sector.

Especialització en Màrqueting Digital i Turisme – Aprèn a dissenyar estratègies de màrqueting per a empreses turístiques, optimitzar la visibilitat en línia i gestionar la comunicació de destinacions i allotjaments.
Gestió de Destinacions i Empreses Turístiques – Desenvolupa habilitats en revenue management, atenció al client internacional i comercialització de productes turístics.
Publicitat i relacions públiques – Domina la creació de campanyes i estratègies de marca en un entorn global.
Formació en 3 idiomes – Anglès, Xinès Mandarín i Francès/Alemany, assegurant un avantatge competitiu al mercat laboral internacional.
+ vegeu més

Temari

Pla d'estudis: el primer curs són 69 ects + 2n curs 75 ects + 3r curs 75 ects + 4t curs 69 ects + 5è curs 72 ects.
Primer curs

Introducció al Turisme
Dimensió sociocultural del Turisme
Dimensió econòmica del mercat turístic
Dimensió territorial del Turisme
Comptabilitat i finances per a la gestió del màrqueting d'empreses turístiques
Introducció al Màrqueting
Anàlisi Comercial
Fonaments d'estadística
Xinès Mandarí I
Habilitats informacionals i comunicatives
Llengües estrangeres aplicades al turisme
Alemany A1
Alemany A2
Anglès B2
Anglès B2.1
Anglès C1.1
Francès A1
Francès A2
Segon curs
Recursos Humans
Tipologia i estratègies de les destinacions turístiques
Ordenació i planificació del territori
Organització d'empreses turístiques
Comportament de compra del consumidor
Comportament de compra de les organitzacions
Estadística I
Estadística II
Xinès Mandarí II
Llengües estrangeres aplicades al turisme
Alemany A1
Alemany A2
Anglès B2
Anglès B2.1
Anglès C1.1
Francès A1
Francès A2
Anglès C1
Tercer curs
Practicum Turisme
Dimensió jurídica del màrqueting
Xinès Mandarí III
Desenvolupament de productes i marques
Disseny destratègies i programes sobre preus
Estratègies sobre distribució i logística de la distribució
Venda personal i màrqueting directe
Publicitat, promoció i relacions públiques
Màrqueting internacional
Llengües estrangeres aplicades al turisme
Alemany A1
Alemany A2
Anglès B2
Anglès B2.1
Anglès C1
Anglès C1.1
Francès A1
Francès A2
Quart curs
Tècniques qualitatives i prospectives
Xinès Mandarí IV
Màrqueting industrial i de serveis
Desenvolupament del pla de màrqueting
Màrqueting social i de les institucions no lucratives

Cinquè curs
Treball Final de Grau Turisme
Conducta de compra en línia
Comunicació i xarxes socials
Estudi de mercat per internet
Disseny i desenvolupament de websites
Practicum Marketing
Treball Final de Grau Màrqueting
+ vegeu més

Competències per a les quals et prepara el curs

En acabar el Doble Grau en Turisme i Màrqueting a EUM, no només hauràs adquirit un coneixement profund sobre estratègies de màrqueting, sinó que també hauràs desenvolupat habilitats en lideratge, gestió de projectes, anàlisi de dades i creativitat.

Requisits

Podran matricular-te als estudis de Turisme i Màrqueting a EUM els alumnes que compleixin algun dels següents requisits:
• Proves d"accés a la universitat (PAU) – Selectivitat.
• Cicles formatius de grau superior (CFGS i FPII) o títols equivalents.
• Proves d'accés a la universitat per a més grans de 25 anys.
• Proves d'accés a la universitat per a més grans de 45 anys.
• Haver finalitzat altres estudis amb títol oficial de grau, llicenciatura, diplomatura o equivalents.
En cas d'estudiants internacionals hauràs de complir algun dels requisits següents:
• Tenir estudis homologats al títol de Batxiller espanyol o equivalents (sol·licitud homologació)
• Prova d'accés UNEDasiss
+ vegeu més

Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573

Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h

Metodologia

A EUM – Escola Universitària Mediterrani, aposten per un enfocament educatiu innovador basat en la metodologia Learning by Doing. A través d'aquest model, l'aprenentatge es converteix en una experiència pràctica i dinàmica que et prepara per fer front als reptes del turisme i el màrqueting en un entorn global i digitalitzat.

Idiomes en els quals s'imparteix

Castellà i català, més gran en castellà. A més, es fan classes en anglès i xinès mandarí (obligatoris) i l'alumne tria entre francès o alemany

Titulació obtinguda

Títol a què dóna dret: Graduat/da en Turisme i en Màrqueting per la Universitat de Girona.

Perspectives laborals

Estaràs llest per treballar a agències de publicitat, departaments de màrqueting de grans corporacions, startups, o fins i tot llançar el teu propi projecte.
A més, la teva experiència internacional et proporcionarà un avantatge competitiu al mercat laboral, permetent adaptar-te a diferents entorns culturals i empresarials.

Avantatges del curs

Experiència Internacional i Pràctiques Garantides
Mobilitat Internacional amb Erasmus+ – Possibilitat de realitzar intercanvis acadèmics i pràctiques en empreses turístiques i de màrqueting a diferents països.
Xarxa d'empreses col·laboradores - Accedeix a pràctiques a hotels, agències de viatges, aerolínies, agències de màrqueting i grans marques del sector.
Metodologia "Learning by Doing" – Projectes reals, simulacions i formació aplicada des del primer curs.
Apple Macbook Air: Tots els estudiants reben un Apple MacBook Air per potenciar les seves habilitats digitals i portar la seva formació al nivell següent.

+ vegeu més

Professorat

Acreditat i expert.

Tipus d'avaluació

Continua

Lloc on s'imparteix el curs

Edificio Mediterrani en Barcelona C/Rocafort 104 08015 Barcelona

Horari

Horaris de matí i tarda.
Doble Grau en Turisme i Màrqueting
Escola Universitària Mediterrani (Adscrito a UdG) - EU Mediterrani
Campus i seus: Escola Universitària Mediterrani (Adscrito a UdG) - EU Mediterrani
Escola Universitària de Turisme Mediterrani
C/ Rocafort 104 08015 Barcelona
Sol·licita informació
X