Grau de Títol Superior en Disseny Gràfic

1050 Persones estan visitant aquest curs
Consulteu el preu
IED Barcelona Escola Superior de Disseny
Grau de Títol Superior en Disseny Gràfic
Sol·licita informació
Grau
Oficial / homologat
Presencial
Barcelona
4 anys
Consulteu el preu

Descripció

El Títol Superior en Disseny Gràfic, en l'especialització de Disseny Gràfic, és equivalent a Grau Universitari (240 ECTS). Aquest curs forma dissenyadors visuals capaços d'idealitzar, programar i crear comunicacions visuals tant offline com online per estimular a l'usuari.
El dissenyador gràfic és expert en l'ús de les arts gràfiques estàtiques i en moviment per desenvolupar el branding i identitat corporativa d'una empresa, disseny publicitari i interfícies web, a més del disseny d'aplicacions concretes com packaging o senyalètica.

Temari

• El primer any del curs està centrat en l'adquisició dels conceptes bàsics del disseny, la cultura i la metodologia de projecte. S'ensenya a atrevir-se, a crear i a comunicar.
• En el segon any s'estudien les eines tecnològiques i projectuals necessàries per comunicar un missatge visual simple i eficaç a través del desenvolupament de la pròpia creativitat i uns processos metodològics interdisciplinaris. L'estudiant se centra en els coneixements informàtics d'Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe After Effects, Apple Final Cut, etc. A més, s'insisteix en la importància d'elements com la tipografia en un context editorial, el llenguatge narratiu en peces audiovisuals i la gràfica en moviment.
• En el tercer any es comencen a tenir experiències amb empreses i a fer projectes més tècnics i complexos amb prototips i costos reals. Es realitzen dissenys d'identitat corporativa, de packaging, senyalètica, cartells, etc.
• Durant el quart any es realitzen unes pràctiques obligatòries en una empresa i es tria l'especialització professional de cadascú. Es dóna una gran importància al creative management mitjançant la gestió del projecte i la capacitat d'implementació dels coneixements adquirits durant els anys anteriors. Finalment es realitza el projecte de final de carrera amb empreses reals, en el qual es construeixen sempre prototips i en els casos d'èxit arriben a ser produïts per llançar-los al mercat.

Requisits


 

Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573

Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h

Metodologia

La metodologia es basa en el learning by doing (aprendre fent) i promou la interdisciplinarietat entre les àrees de Design, Moda i Management for Creative Industries a través de workshops i projectes comuns. El pla d'estudis proporciona a l'estudiant objectius d'aprenentatge que augmenten de dificultat al llarg dels quatre anys, culminant amb el projecte de final de carrera per a empreses reals. El curs potencia la cultura del projecte amb empreses per a solucionar la distància entre formació i món laboral. Els alumnes no només estudien la metodologia i les eines de les disciplines sinó que també aprenen a treballar i a relacionar-se amb briefings i clients reals.

Idiomes en els quals s'imparteix

Espanyol.

Durada

4 anys acadèmics. Data d'inici: 09/2019.

Objectius

El Títol Superior proporciona una formació amb l'objectiu d'ensenyar a l'estudiant a comunicar, embellir i trobar solucions innovadores d'un producte, marca o espai mitjançant el llenguatge gràfic.

Perspectives laborals

Dissenyador gràfic, comunicador visual, director creatiu, director d'art, tipògraf i especialista en branding, imatge corporativa, editorial, packaging, senyalètica, cartells, infografies, pàgines web, motion graphics, etc. Ex-alumnes IED VISUAL COMMUNICATION treballen en: Vasava, Bassat Ogilvy, Shackleton Barcelona, H Magazine, Hangar Design Group, Metropolitan Magazine, Martin-Tissera-Lambert, Outline Studio, Zuluz.tv, Peragon, Common Sense, relajaelcoco, Hoet & Hoet, Umbria Jazz, Steer Davies Gleave, Stop Stealing My look, Sarai Jacobs, Inoxcrom, Phranck, Little Buddha, etc.

Avantatges del curs

El curs potencia la cultura del projecte amb empreses per solucionar la distància entre formació i món laboral. Els alumnes no només estudien la metodologia i les eines de les disciplines sinó que també aprenen a treballar i a relacionar-se amb briefings i clients reals. Empreses amb les que l'àrea ha col·laborat: PSP Sony, Sónar, Ajuntament de Barcelona, Screen Festival i Fira Loop, Festival Grec, la Mercè, Institut de Cultura de Barcelona, FEFE Visual Magazine, IMAGO La Diàspora, Marca Barcelona, Museu de la Xocolata, Benetton, Brands & Roses, FINA BCN 2013, Ling, Ericsson Response, Benetton, etc.
Campus i seus: IED Barcelona Escola Superior de Disseny
IED Barcelona Escola Superior de Disseny
C/ Biada, 11 08012 Barcelona
X