Diploma d'Expert en Principis i Estratègies de Màrqueting (UOC)
1004 Persones estan visitant aquest curs
Consulteu el preu
Sol·licita informació
Diploma d'Expert en Principis i Estratègies de Màrqueting (UOC)
Sol·licita informació
Informació del curs
Postgrau
On-line
15 crèdits
Consulteu el preu
Descripció
El món del màrqueting és dinàmic i cada vegada més complex i turbulent. D'una banda, els consumidors estan millor informats, són més exigents, aprecien les actuacions respectuoses amb el medi ambient i mostren unes preferències i comportaments que canvien ràpidament en el temps. D'altra banda, l'entorn econòmic és cada vegada més global i la competència més intensa.
Així mateix, es requereix considerar les oportunitats i els reptes que es deriven de l'aplicació de les tecnologies de la informació i la comunicació en el negoci, i també l'ús que en fan els consumidors. Els responsables de màrqueting han de comprendre situacions de mercat complexes i canviants, i determinar quina és la millor manera de dur a terme estratègies de màrqueting efectives.
Amb l'objectiu de desenvolupar les capacitats analítiques i directives que es requereixen en aquest nou entorn, la UOC presenta el Diploma d'Expert en Principis i Estratègies de Màrqueting (UOC). Aquest programa, d'una durada d'un semestre acadèmic, ofereix una formació d'alt nivell i rigor acadèmic i incorpora les tendències i els nous reptes que es dibuixen en l'actual societat de la informació i el coneixement.
Així mateix, es requereix considerar les oportunitats i els reptes que es deriven de l'aplicació de les tecnologies de la informació i la comunicació en el negoci, i també l'ús que en fan els consumidors. Els responsables de màrqueting han de comprendre situacions de mercat complexes i canviants, i determinar quina és la millor manera de dur a terme estratègies de màrqueting efectives.
Amb l'objectiu de desenvolupar les capacitats analítiques i directives que es requereixen en aquest nou entorn, la UOC presenta el Diploma d'Expert en Principis i Estratègies de Màrqueting (UOC). Aquest programa, d'una durada d'un semestre acadèmic, ofereix una formació d'alt nivell i rigor acadèmic i incorpora les tendències i els nous reptes que es dibuixen en l'actual societat de la informació i el coneixement.
Temari
El Diploma d'Expert en Principis i Estratègies de Màrqueting (UOC) desenvolupa els següents continguts:
Principis del màrqueting
Principis del màrqueting
- Fonaments de màrqueting
- La direcció de màrqueting
- L'entorn del màrqueting
- Segmentació i posicionament
- Decisions sobre productes i marques
- Canals de distribució
- Estratègies de preu
- Comunicacions de màrqueting
- El pla de màrqueting
- Màrqueting i Internet: una introducció
- L'entorn Internet
- L'estratègia de màrqueting a Internet
- Productes, preus i competència a Internet
- La distribució i el comerç electrònic
- Comunicacions de màrqueting a Internet
Destinataris
Perfls:
- El Diploma d'Expert en Principis i Estratègies de Màrqueting (UOC) permet formar a professionals en màrqueting que desitgin exercir les seves activitats en departaments de màrqueting i àrees d'e-business d'empreses i institucions.
- Així mateix, aquest programa és rellevant per a qualsevol persona interessada en les relacions empresa-consumidor impulsades per les eines de la web 2.0.
- L'Especialització en Principis i estratègies de màrqueting es dirigeix a persones amb titulacions universitàries de grau i primer cicle que no hagin cursat programes de màrqueting, investigació de mercats o comunicació interessades a adquirir els coneixements i les habilitats necessàries per desenvolupar-se professionalment en el món del màrqueting.
- També es dirigeix a qualsevol professional del màrqueting que vulgui ampliar o adaptar els seus coneixements i habilitats a l'entorn digital.
Requisits
Requisits acadèmics:
- Per a cursar el Diploma d'Expert en Principis i Estratègies de Màrqueting (UOC) és necessari tenir una titulació universitària prèvia.
- Administració
- Recursos Humans
- Economia
- Finances
- Màrqueting
- Assessoria i consultoria
- No es requereixen coneixements previs.
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Idiomes en els quals s'imparteix
Castellà.
Durada
Inicio: A consultar.
Objectius
Mitjançant el desenvolupament del Diploma d'Expert en Principis i Estratègies de Màrqueting (UOC) es pretén assolir els objectius següents:
- Adquirir un conjunt d'habilitats i coneixements per emprendre iniciatives de màrqueting en la pràctica real.
- Integrar la visió i els objectius corporatius en les estratègies i polítiques de màrqueting de l'empresa.
- Integrar Internet en l'estratègia de màrqueting de l'organització.
- Dissenyar i controlar plans de màrqueting en els quals Internet es contempli com un mitjà de comunicació i/o canal de distribució.
- Desenvolupar projectes de màrqueting sobre la base dels coneixements adquirits.
- Desenvolupar coneixements i habilitats a la direcció estratègica de màrqueting i direcció comercial.
- Concebre i desenvolupar estratègies de negoci que impliquen un ús intensiu de les TIC, en general, i dInternet i els sistemes de comerç electrònic, en particular.
- Treballar en equip i virtualment en entorns multidisciplinaris.
- Negociar a l'entorn professional.
- Buscar, identificar, organitzar i utilitzar adequadament la informació.
- Adoptar actituds i comportaments d'acord amb una pràctica professional ètica i responsable.
- Desenvolupar un aprenentatge continu, autodirigit i autònom.
- Utilitzar i aplicar les TIC a l'àmbit acadèmic i professional.
- Entendre i fer entendre la importància, en una organització dadoptar una orientació cap al mercat i la relació amb el client.
Titulació obtinguda
Els estudiants que acabin els seus estudis de formació permanent obtindran, en funció del programa cursat, el títol de màster de formació permanent, el diploma d'especialització o el diploma d'expert.
Els estudiants que superin altres cursos de formació contínua rebran el certificat corresponent.
Diploma d'Expert en Principis i Estratègies de Màrqueting (UOC)
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
Campus i seus: Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
UOC, sede 22@
Rambla del Poblenou, 156
08018
Barcelona
UOC, sede Lleida
C/ Canyeret, 12, 2a planta
25007
Lleida
UOC, sede Madrid
Plaza de las Cortes, 4
28010
Madrid
UOC, sede Palma
C/ d'Ausiàs March, 11
07003
Palma
(Illes Balears)
UOC, sede Reus
Plaça del Baluard, 3
43201
Reus
(Tarragona)
UOC, sede Salt
C/ Sant Antoni, 1, 1a. planta
17190
Salt
(Girona)
+ vegeu més seus