Diploma d'Expert en Principis i Estratègies de Màrqueting (UOC)

Consulteu el preu
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
Diploma d'Expert en Principis i Estratègies de Màrqueting (UOC)
Sol·licita informació
Postgrau
On-line
15 crèdits
Consulteu el preu

Descripció

El món del màrqueting és dinàmic i cada vegada més complex i turbulent. D'una banda, els consumidors estan millor informats, són més exigents, aprecien les actuacions respectuoses amb el medi ambient i mostren unes preferències i comportaments que canvien ràpidament en el temps. D'altra banda, l'entorn econòmic és cada vegada més global i la competència més intensa.
Així mateix, es requereix considerar les oportunitats i els reptes que es deriven de l'aplicació de les tecnologies de la informació i la comunicació en el negoci, i també l'ús que en fan els consumidors. Els responsables de màrqueting han de comprendre situacions de mercat complexes i canviants, i determinar quina és la millor manera de dur a terme estratègies de màrqueting efectives.
Amb l'objectiu de desenvolupar les capacitats analítiques i directives que es requereixen en aquest nou entorn, la UOC presenta el Diploma d'Expert en Principis i Estratègies de Màrqueting (UOC). Aquest programa, d'una durada d'un semestre acadèmic, ofereix una formació d'alt nivell i rigor acadèmic i incorpora les tendències i els nous reptes  que es dibuixen en l'actual societat de la informació i el coneixement.
+ vegeu més

Temari

El Diploma d'Expert en Principis i Estratègies de Màrqueting (UOC)  desenvolupa els següents continguts:

Principis del màrqueting
  • Fonaments de màrqueting
  • La direcció de màrqueting
  • L'entorn del màrqueting
  • Segmentació i posicionament
Màrqueting estratègic i operatiu
  • Decisions sobre productes i marques
  • Canals de distribució
  • Estratègies de preu
  • Comunicacions de màrqueting
  • El pla de màrqueting
Màrqueting a Internet
  • Màrqueting i Internet: una introducció
  • L'entorn Internet
  • L'estratègia de màrqueting a Internet
  • Productes, preus i competència a Internet
  • La distribució i el comerç electrònic
  • Comunicacions de màrqueting a Internet
+ vegeu més

Destinataris

Perfls:
  • El Diploma d'Expert en Principis i Estratègies de Màrqueting (UOC) permet formar a professionals en màrqueting que desitgin exercir les seves activitats en departaments de màrqueting i àrees d'e-business d'empreses i institucions.
  • Així mateix, aquest programa és rellevant per a qualsevol persona interessada en les relacions empresa-consumidor impulsades per les eines de la web 2.0.
A qui es dirigeix:
  • L'Especialització en Principis i estratègies de màrqueting es dirigeix a persones amb titulacions universitàries de grau i primer cicle que no hagin cursat programes de màrqueting, investigació de mercats o comunicació interessades a adquirir els coneixements i les habilitats necessàries per desenvolupar-se professionalment en el món del màrqueting.
  • També es dirigeix  a qualsevol professional del màrqueting que vulgui ampliar o adaptar els seus coneixements i habilitats a l'entorn digital.
+ vegeu més

Requisits

Requisits acadèmics:
  • Per a cursar el Diploma d'Expert en Principis i Estratègies de Màrqueting (UOC) és necessari tenir una titulació universitària prèvia.
En cas de no tenir una titulació universitària prèvia es pot accedir al programa a través del reconeixement de l'experiència professional amb 2 anys d'experiència en qualsevol d'aquests àmbits:
  • Administració
  • Recursos Humans
  • Economia
  • Finances
  • Màrqueting
  • Assessoria i consultoria
Coneixements previs:
  • No es requereixen coneixements previs.
+ vegeu més

Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573

Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h

Idiomes en els quals s'imparteix

Castellà.

Durada

Inicio: A consultar.

Objectius

Mitjançant el desenvolupament del Diploma d'Expert en Principis i Estratègies de Màrqueting (UOC) es pretén assolir els objectius següents:
  • Adquirir un conjunt d'habilitats i coneixements per emprendre iniciatives de màrqueting en la pràctica real. 
  • Integrar la visió i els objectius corporatius en les estratègies i polítiques de màrqueting de l'empresa. 
  • Integrar Internet en l'estratègia de màrqueting de l'organització.
  • Dissenyar i controlar plans de màrqueting en els quals Internet es contempli com un mitjà de comunicació i/o canal de distribució. 
  • Desenvolupar projectes de màrqueting sobre la base dels coneixements adquirits.
Competències
  • Desenvolupar coneixements i habilitats a la direcció estratègica de màrqueting i direcció comercial.
  • Concebre i desenvolupar estratègies de negoci que impliquen un ús intensiu de les TIC, en general, i dInternet i els sistemes de comerç electrònic, en particular.
  • Treballar en equip i virtualment en entorns multidisciplinaris.
  • Negociar a l'entorn professional.
  • Buscar, identificar, organitzar i utilitzar adequadament la informació.
  • Adoptar actituds i comportaments d'acord amb una pràctica professional ètica i responsable.
  • Desenvolupar un aprenentatge continu, autodirigit i autònom.
  • Utilitzar i aplicar les TIC a l'àmbit acadèmic i professional.
  • Entendre i fer entendre la importància, en una organització dadoptar una orientació cap al mercat i la relació amb el client.
+ vegeu més

Titulació obtinguda

Els estudiants que acabin els seus estudis de formació permanent obtindran, en funció del programa cursat, el títol de màster de formació permanent, el diploma d'especialització o el diploma d'expert. Els estudiants que superin altres cursos de formació contínua rebran el certificat corresponent.
Campus i seus: Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
UOC, sede 22@
Rambla del Poblenou, 156 08018 Barcelona
UOC, sede Lleida
C/ Canyeret, 12, 2a planta 25007 Lleida
UOC, sede Madrid
Plaza de las Cortes, 4 28010 Madrid
UOC, sede Palma
C/ d'Ausiàs March, 11 07003 Palma (Illes Balears)
UOC, sede Reus
Plaça del Baluard, 3 43201 Reus (Tarragona)
UOC, sede Salt
C/ Sant Antoni, 1, 1a. planta 17190 Salt (Girona)
+ vegeu més seus
X