Diploma d'Expert en Estratègies de Comercialització del Llibre
1072 Persones estan visitant aquest curs
Preu 1.325 €
Sol·licita informació
Diploma d'Expert en Estratègies de Comercialització del Llibre
Sol·licita informació
Informació del curs
Postgrau
On-line
10 crèdits
Preu 1.325 €
Descripció
20% descompte!
El Diploma d'Expert en Estratègies de Comercialització del Llibre té un enfocament eminentment professionalitzador i pràctic. L'estudiant adquirix coneixements i habilitats per comercialitzar i promocionar llibres digitals i impresos.
El Diploma d'Expert en Estratègies de Comercialització del Llibre està pensat per formar professionals emprenedors i amb una capacitat d'adaptació i d'innovació alta que puguin desplegar estratègies creatives i eficaces de màrqueting, comercialització i promoció de llibres i de la lectura en clau digital.
El Diploma d'Expert en Estratègies de Comercialització del Llibre té un enfocament eminentment professionalitzador i pràctic. L'estudiant adquirix coneixements i habilitats per comercialitzar i promocionar llibres digitals i impresos.
El Diploma d'Expert en Estratègies de Comercialització del Llibre està pensat per formar professionals emprenedors i amb una capacitat d'adaptació i d'innovació alta que puguin desplegar estratègies creatives i eficaces de màrqueting, comercialització i promoció de llibres i de la lectura en clau digital.
Temari
Aquest Diploma d'Expert en Estratègies de Comercialització del Llibre consta de 2 assignatures obligatòries de 5 crèdits ECTS i es cursa en 1 semestre:
Distribució, màrqueting i comercialització (5 ECTS)
Distribució, màrqueting i comercialització (5 ECTS)
- En aquesta assignatura aprendràs a dissenyar estratègies de distribució i comercialització de llibres digitals i audiollibres a mercats globalitzats.
- A partir de l'estudi de casos i de l'elaboració de projectes, adquirireu coneixements avançats de màrqueting digital i practicareu l'ús d'eines 2.0 gratuïtes i solucions de codi obert.
- Comprendràs la importància de les metadades i de l'optimització per a motors de cerca per a la venda de llibres, descobriràs el potencial d'una àmplia tipologia de modalitats de màrqueting 2.0 i aprendràs a interpretar analítiques per millorar la teva estratègia en línia.
- Aquesta assignatura proporciona informació, eines i estratègies digitals a l'àmbit de la promoció del llibre.
- Aprendràs a planificar una estratègia de comunicació ia fer un dossier de premsa; exploraràs diferents experiències de promoció fora de línia i en línia; coneixeràs estratègies per planificar una campanya de promoció viral a través de les xarxes socials, dissenyar els seus continguts i fer seguiment de mètriques, i veuràs la importància de la imatge i de la identitat de marca.
Destinataris
Perfils
- El Diploma d'Expert en Estratègies de Comercialització del Llibre ha estat dissenyat amb mires eminentment professionalitzadores i té com a objectiu promoure l'ocupabilitat dels estudiants.
- Així, aposta per la formació de professionals emprenedors i amb alta capacitat d'adaptació i d'innovació, que és el que avui reclama el sector del llibre, immers en un profund procés de canvi.
- D'acord amb aquests objectius, s'ha prioritzat oferir els coneixements i les eines tecnològiques bàsiques per a la distribució, la comercialització i la promoció de llibres.
- A tots aquells professionals vinculats amb la distribució, el màrqueting, la comercialització i la promoció del llibre.
- També s'adreça a tècnics i experts en la promoció de la lectura, ia dissenyadors i creadors de continguts digitals.
- Editors
- Gestors de màrqueting editorial
- Comercials de llibres i continguts digitals
- Responsables de comunicació d'una editorial
- Dissenyadors i creadors de continguts digitals
- Gestors culturals
- Tècnics responsables d'institucions i entitats de foment de la lectura
Requisits
Requisits acadèmics
Coneixements previs:
- Els programes de Formació de Postgrau: Màster en Formació Permanent (fins ara Màster Propi), Diploma d'Especialització (fins ara Diploma de Postgrau) i Diploma d'expert (fins ara Especialització) requereixen titulació universitària prèvia per accedir-hi (RD 822/2021) o experiència laboral o professional amb nivell competencial equivalent a la formació acadèmica universitària (LOSU).
Coneixements previs:
- És recomanable tenir competències bàsiques d'informàtica i anglès.
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Metodologia
Modalidad: Online.
Idiomes en els quals s'imparteix
Espanyol, Català.
Durada
Inici: 10 de març 2025.
Objectius
Objectius
- Saber conjugar els coneixements del món editorial tradicional amb les noves perspectives digitals.
- Proposar estratègies editorials d'acord amb el nou paradigma de creació, distribució i comercialització de continguts textuals a Internet.
- Saber elaborar un pla de màrqueting.
- Usar de manera creativa les possibilitats de la Web 2.0 per promocionar el llibre i la lectura.
- Saber planificar estratègies de promoció de la lectura a llibreries i biblioteques.
- Saber-se adaptar a nous contextos laborals i tecnològics.
- Coordinar equips multidisciplinaris.
- Saber cercar i gestionar informació.
- Adquirir bones capacitats comunicatives.
Titulació obtinguda
Els estudiants que finalitzin els estudis de formació permanent obtindran, en funció del programa cursat, el títol de màster de formació permanent, el diploma d'especialització o el diploma d'expert.
Els estudiants que superin altres cursos de formació continuada rebran el certificat corresponent.
Diploma d'Expert en Estratègies de Comercialització del Llibre
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
Campus i seus: Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
UOC, sede 22@
Rambla del Poblenou, 156
08018
Barcelona
UOC, sede Lleida
C/ Canyeret, 12, 2a planta
25007
Lleida
UOC, sede Madrid
Plaza de las Cortes, 4
28010
Madrid
UOC, sede Palma
C/ d'Ausiàs March, 11
07003
Palma
(Illes Balears)
UOC, sede Reus
Plaça del Baluard, 3
43201
Reus
(Tarragona)
UOC, sede Salt
C/ Sant Antoni, 1, 1a. planta
17190
Salt
(Girona)
+ vegeu més seus