Diploma d'Expert en Direcció d'Art

13 Persones han demanat informació
1048 Persones estan visitant aquest curs
Preu 1.365 €
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
Diploma d'Expert en Direcció d'Art
Sol·licita informació
Postgrau
On-line
11 crèdits
Preu 1.365 €

Descripció

¡Últimos días!
Les competències creatives són clau a l'actual món laboral. Els estudiants del Diploma d'Expert en Direcció d'Art resoldran reptes conceptuals, creatius, gràfics, de producció... com una simulació del que passa diàriament en un departament creatiu. A més, desenvoluparan capacitats de lideratge i dominaran les tècniques i els llenguatges que fan possible la construcció de campanyes que responen a les necessitats comunicatives de tota mena d'anunciants.

Temari

* Aquest curs en línia forma part de l'itinerari acadèmic del Màster universitari en Estratègia i Creativitat en Publicitat.
Aquest curs d'especialització el componen dues assignatures:

Direcció creativa executiva (6 crèdits)
  • La creativitat com a valor publicitari.
  • Funcions de la direcció creativa.
  • Copywriting, adreça d'art, programació creativa.
  • Lideratge i gestió dequips creatius.
  • Tècniques per avaluar idees.
  • Recursos per a la direcció creativa.
  • Presentació i defensa de campanyes.
  • Deontologia professional.
Taller de direcció d'art (5 crèdits)
  • La tasca professional del director d'art.
  • Fonaments del discurs visual.
  • Estratègia creativa: la visualització de conceptes creatius.
  • Etapes d´un projecte de disseny.
  • Eines i tècniques avançades de disseny visual.
  • Tendències i nous mitjans per a la concepció visual i gràfica de missatges.
  • El book del director d'art
+ vegeu més

Destinataris

Perfils:
  • Aquest curs va dirigit a aquells professionals en actiu que vulguin actualitzar els coneixements, adquirir nous llenguatges o progressar a la carrera laboral dins d'agències i departaments de màrqueting i publicitat. Finalment, també està pensat per a aquells que es plantegin cursar un doctorat en aquest àmbit.
A qui s'adreça:
  • Graduats en l'àmbit de la Comunicació, Periodisme, Publicitat, ADE, Màrqueting, Disseny, Arts, Multimèdia...
  • Professionals en actiu que es vulguin actualitzar.
Sortides professionals:
  • Phygital strategist: coneix en profunditat l'ecosistema publicitari digital, el posicionament de les marques i les possibilitats que ofereixen els dispositius actuals al món físic i digital, especialment pel que fa a l'ús de mòbils ia la geolocalització.
  • Creatiu/iva polivalent: conceptualitza les campanyes i les accions publicitàries i es pot integrar en un equip creatiu d'una agència de publicitat o de comunicació, un departament de màrqueting de l'anunciant o altres empreses proveïdores de serveis del sector (productores, agències de mitjans , estudis de disseny, etc.), així com exercir de professional autònom de la creació de continguts.
  • Project manager: organitza, planifica i coordina els processos i fluxos de producció creativa i de màrqueting i new business.
  • Investigador/a: duu a terme projectes intel·lectuals i experimentals de manera sistemàtica per tal d'augmentar el coneixement publicitari, des de l'àmbit professional o acadèmic.
+ vegeu més

Requisits

Requisits d'accés:
  • Per cursar el programa cal tenir una titulació universitària prèvia.
En cas de no tenir una titulació universitària prèvia es pot accedir al programa a través del reconeixement de l'experiència professional següent:
  • un mínim d'un any d'experiència al sector publicitari i de la comunicació, treballant en creativitat, planificació estratègica, comptes, mitjans o creació de continguts.
Coneixements previs:
  • No es requereixen coneixements previs

Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573

Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h

Metodologia

Modalidad: Online.

Idiomes en els quals s'imparteix

Espanyol, Català.

Durada

Inici: 10 de març 2025.

Objectius

Objectius:
  • Liderar i executar un procés de creació publicitària a totes les fases (preproducció, producció i postproducció).
  • Adquirir criteri professional per avaluar idees creatives.
  • Dominar els llenguatges i recursos necessaris per interlocutar eficaçment amb tots els actors implicats en el procés publicitari: anunciants, equips de gestió i proveïdors.
  • Conéixer i executar processos de conceptualització, planificació i creació visual en l'elaboració de peces gràfiques de comunicació publicitària.
  • Dominar els recursos tècnics i tecnològics propis de la direcció d'art en publicitat, com ara la retòrica visual, el disseny, la il·lustració, la fotografia i el llenguatge audiovisual i multimèdia.
  • Gestionar la preproducció i la producció d'un projecte gràfic, coordinant i supervisant el treball d'altres professionals (dissenyadors gràfics, il·lustradors, fotògrafs, etc.) que intervenen en el desenvolupament d'una proposta gràfica
Competències
Les competències creatives són clau a l'actual món laboral. Els estudiants resoldran reptes conceptuals, creatius, gràfics, de producció..., com una simulació del que passa diàriament en un departament creatiu. A més, desenvoluparan capacitats de lideratge i dominaran les tècniques i els llenguatges que fan possible la construcció de campanyes que responen a les necessitats comunicatives de tota mena d'anunciants.
+ vegeu més

Titulació obtinguda

Els estudiants que finalitzin els estudis de formació permanent obtindran, en funció del programa cursat, el títol de màster de formació permanent, el diploma d'especialització o el diploma d'expert. Els estudiants que superin altres cursos de formació continuada rebran el certificat corresponent.

Campus i seus: Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
UOC, sede 22@
Rambla del Poblenou, 156 08018 Barcelona
UOC, sede Lleida
C/ Canyeret, 12, 2a planta 25007 Lleida
UOC, sede Madrid
Plaza de las Cortes, 4 28010 Madrid
UOC, sede Palma
C/ d'Ausiàs March, 11 07003 Palma (Illes Balears)
UOC, sede Reus
Plaça del Baluard, 3 43201 Reus (Tarragona)
UOC, sede Salt
C/ Sant Antoni, 1, 1a. planta 17190 Salt (Girona)
+ vegeu més seus
X