Diploma d'Expert en Direcció d'Art
7 Persones han demanat informació
1010 Persones estan visitant aquest curs
Preu 1.365 €
Sol·licita informació
Diploma d'Expert en Direcció d'Art
Sol·licita informació
Informació del curs
Postgrau
On-line
11 crèdits
Preu 1.365 €
Descripció
10% descompte!
Les competències creatives són clau a l'actual món laboral. Els estudiants del Diploma d'Expert en Direcció d'Art resoldran reptes conceptuals, creatius, gràfics, de producció... com una simulació del que passa diàriament en un departament creatiu. A més, desenvoluparan capacitats de lideratge i dominaran les tècniques i els llenguatges que fan possible la construcció de campanyes que responen a les necessitats comunicatives de tota mena d'anunciants.
Les competències creatives són clau a l'actual món laboral. Els estudiants del Diploma d'Expert en Direcció d'Art resoldran reptes conceptuals, creatius, gràfics, de producció... com una simulació del que passa diàriament en un departament creatiu. A més, desenvoluparan capacitats de lideratge i dominaran les tècniques i els llenguatges que fan possible la construcció de campanyes que responen a les necessitats comunicatives de tota mena d'anunciants.
Temari
* Aquest curs en línia forma part de l'itinerari acadèmic del Màster universitari en Estratègia i Creativitat en Publicitat.
Aquest curs d'especialització el componen dues assignatures:
Direcció creativa executiva (6 crèdits)
Aquest curs d'especialització el componen dues assignatures:
Direcció creativa executiva (6 crèdits)
- La creativitat com a valor publicitari.
- Funcions de la direcció creativa.
- Copywriting, adreça d'art, programació creativa.
- Lideratge i gestió dequips creatius.
- Tècniques per avaluar idees.
- Recursos per a la direcció creativa.
- Presentació i defensa de campanyes.
- Deontologia professional.
- La tasca professional del director d'art.
- Fonaments del discurs visual.
- Estratègia creativa: la visualització de conceptes creatius.
- Etapes d´un projecte de disseny.
- Eines i tècniques avançades de disseny visual.
- Tendències i nous mitjans per a la concepció visual i gràfica de missatges.
- El book del director d'art
Destinataris
Perfils:
- Aquest curs va dirigit a aquells professionals en actiu que vulguin actualitzar els coneixements, adquirir nous llenguatges o progressar a la carrera laboral dins d'agències i departaments de màrqueting i publicitat. Finalment, també està pensat per a aquells que es plantegin cursar un doctorat en aquest àmbit.
- Graduats en l'àmbit de la Comunicació, Periodisme, Publicitat, ADE, Màrqueting, Disseny, Arts, Multimèdia...
- Professionals en actiu que es vulguin actualitzar.
- Phygital strategist: coneix en profunditat l'ecosistema publicitari digital, el posicionament de les marques i les possibilitats que ofereixen els dispositius actuals al món físic i digital, especialment pel que fa a l'ús de mòbils ia la geolocalització.
- Creatiu/iva polivalent: conceptualitza les campanyes i les accions publicitàries i es pot integrar en un equip creatiu d'una agència de publicitat o de comunicació, un departament de màrqueting de l'anunciant o altres empreses proveïdores de serveis del sector (productores, agències de mitjans , estudis de disseny, etc.), així com exercir de professional autònom de la creació de continguts.
- Project manager: organitza, planifica i coordina els processos i fluxos de producció creativa i de màrqueting i new business.
- Investigador/a: duu a terme projectes intel·lectuals i experimentals de manera sistemàtica per tal d'augmentar el coneixement publicitari, des de l'àmbit professional o acadèmic.
Requisits
Requisits d'accés:
- Per cursar el programa cal tenir una titulació universitària prèvia.
- un mínim d'un any d'experiència al sector publicitari i de la comunicació, treballant en creativitat, planificació estratègica, comptes, mitjans o creació de continguts.
- No es requereixen coneixements previs
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Metodologia
Modalidad: Online.
Idiomes en els quals s'imparteix
Espanyol, Català.
Durada
Inici: 10 de març 2025.
Objectius
Objectius:
Les competències creatives són clau a l'actual món laboral. Els estudiants resoldran reptes conceptuals, creatius, gràfics, de producció..., com una simulació del que passa diàriament en un departament creatiu. A més, desenvoluparan capacitats de lideratge i dominaran les tècniques i els llenguatges que fan possible la construcció de campanyes que responen a les necessitats comunicatives de tota mena d'anunciants.
- Liderar i executar un procés de creació publicitària a totes les fases (preproducció, producció i postproducció).
- Adquirir criteri professional per avaluar idees creatives.
- Dominar els llenguatges i recursos necessaris per interlocutar eficaçment amb tots els actors implicats en el procés publicitari: anunciants, equips de gestió i proveïdors.
- Conéixer i executar processos de conceptualització, planificació i creació visual en l'elaboració de peces gràfiques de comunicació publicitària.
- Dominar els recursos tècnics i tecnològics propis de la direcció d'art en publicitat, com ara la retòrica visual, el disseny, la il·lustració, la fotografia i el llenguatge audiovisual i multimèdia.
- Gestionar la preproducció i la producció d'un projecte gràfic, coordinant i supervisant el treball d'altres professionals (dissenyadors gràfics, il·lustradors, fotògrafs, etc.) que intervenen en el desenvolupament d'una proposta gràfica
Les competències creatives són clau a l'actual món laboral. Els estudiants resoldran reptes conceptuals, creatius, gràfics, de producció..., com una simulació del que passa diàriament en un departament creatiu. A més, desenvoluparan capacitats de lideratge i dominaran les tècniques i els llenguatges que fan possible la construcció de campanyes que responen a les necessitats comunicatives de tota mena d'anunciants.
Titulació obtinguda
Els estudiants que finalitzin els estudis de formació permanent obtindran, en funció del programa cursat, el títol de màster de formació permanent, el diploma d'especialització o el diploma d'expert.
Els estudiants que superin altres cursos de formació continuada rebran el certificat corresponent.
Diploma d'Expert en Direcció d'Art
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
Campus i seus: Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
UOC, sede 22@
Rambla del Poblenou, 156
08018
Barcelona
UOC, sede Lleida
C/ Canyeret, 12, 2a planta
25007
Lleida
UOC, sede Madrid
Plaza de las Cortes, 4
28010
Madrid
UOC, sede Palma
C/ d'Ausiàs March, 11
07003
Palma
(Illes Balears)
UOC, sede Reus
Plaça del Baluard, 3
43201
Reus
(Tarragona)
UOC, sede Salt
C/ Sant Antoni, 1, 1a. planta
17190
Salt
(Girona)
+ vegeu més seus