Diploma d'Expert de Community Manager

1044 Persones estan visitant aquest curs
Preu 1.735 €
Sol·licita informació
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
Diploma d'Expert de Community Manager
Sol·licita informació
Postgrau
On-line
14 crèdits
Preu 1.735 €

Descripció

10% descompte!
Amb la consolidació d'Internet i la irrupció de la Web 2.0, els social media han anat adquirint més protagonisme en la comunicació pública.
El volum d'usuaris i continguts que hi circulen i l'establiment de comunitats creades per interessos comuns els converteix en un objecte molt atractiu. Les empreses i entitats hi troben el seu públic objectiu i noves possibilitats per distribuir els seus missatges.
Les singularitats pròpies de les diferents plataformes, així com el caràcter horitzontal d'aquests espais exigeixen, però, desenvolupar noves habilitats. Els responsables de comunicació que dirigeixen les seves accions als mitjans de comunicació social han d'exercir d'intermediaris entre l'empresa i el públic, però també projectar i executar accions comunicatives estratègiques.
El curs Diploma d'expert Community Manager ofereix la possibilitat d'aprofundir des d'una dimensió teoricopràctica als social media. D'una banda permet abordar les bases i fonaments d'entorns online col·laboratius i socials per entendre les dinàmiques participatives que s'hi desenvolupen. De l'altra, i des d'una perspectiva estratègica, permet adquirir habilitats per al disseny i la planificació eficaç d'accions comunicatives en social mitjana i, de manera específica, per a la gestió i l'optimització de les comunitats virtuals.

Temari

Assignatures:
  • Ecosistema social mitjana (4cr.)
  • Monitorització i reputació en línia (5cr.)
  • Community management (5cr.)

Destinataris

Perfils
  • Gestor i dinamitzador de comunitats virtuals (community manager)
  • Editor de continguts en social media
  • Dissenyador del social mitjana pla
  • Analista de social mitjana
A qui s'adreça
  • Responsables de departaments de comunicació
  • Directors de comunicació
  • Responsable datenció i comunicació amb els clients
  • Cap de gabinet de premsa
  • Membres de gabinets de comunicació
  • Responsables de relacions institucionals i/o públiques
  • Consultors
  • Periodistes
  • Responsables de mitjans de comunicació

Requisits

Requisits d'accés:
  • Per cursar el programa cal tenir una titulació universitària prèvia.
En cas de no tenir una titulació universitària prèvia es pot accedir al programa a través del reconeixement de l'experiència professional següent:
  • un mínim d'un any d'experiència al sector de la comunicació en social media, com a freelance o contractat per un tercer, a una de les àrees següents: gestió dels perfils i/o de la comunitat en xarxes socials, monitorització de la reputació en línia, direcció i/o disseny de l'estratègia comunicativa en social media, analista de xarxes socials.
Coneixements previs:
  • No es requereixen coneixements previs.

Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573

Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h

Metodologia

Online.

Idiomes en els quals s'imparteix

Espanyol, Català.

Durada

Inici: 10 de març 2025.

Objectius

El programa d'especialització de Community Manager proporciona les habilitats pràctiques per fer front a nous reptes professionals que demanen experts capaços de gestionar comunitats virtuals amb una finalitat estratègica. Els objectius específics del programa són:
  • Conéixer en profunditat les bases i els fonaments comunicatius dels mitjans socials.
  • Entendre les característiques, singularitats i possibilitats que proporcionen les diferents plataformes i espais de participació col·lectiva.
  • Dissenyar un social mitjana pla.
  • Desenvolupar tècniques i tàctiques per a la consecució dels objectius fixats a les accions comunicatives realitzades en entorns socials.
  • Adquirir les habilitats necessàries per gestionar comunitats en línia.
  • Aprendre a exercir d'intermediari entre la institució, l'entitat i el públic client a l'entorn digital.
  • Desenvolupar una capacitat analítica que permeti ajustar i adaptar les accions empreses i optimitzar els resultats assolits
Competències
  • Coneixement especialitzat en social mitjana.
  • Capacitat per desenvolupar estratègicament un pla de comunicació en social mitjana.
  • Adquisició de tàctiques per a la dinamització de comunitats virtuals i tècniques de community engagement.
  • Capacitat crítica i analítica que permeti adaptar les accions comunicatives empreses en xarxes socials per aconseguir uns objectius.
  • Desenvolupament de funcions de relacions públiques en entorns socials.
  • Aproximació a l'anàlisi d'intel·ligència a les xarxes socials.

Titulació obtinguda

Els estudiants que finalitzin els estudis de formació permanent obtindran, en funció del programa cursat, el títol de màster de formació permanent, el diploma d'especialització o el diploma d'expert. Els estudiants que superin altres cursos de formació continuada rebran el certificat corresponent.
Diploma d'Expert de Community Manager
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
Campus i seus: Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
UOC, sede 22@
Rambla del Poblenou, 156 08018 Barcelona
UOC, sede Lleida
C/ Canyeret, 12, 2a planta 25007 Lleida
UOC, sede Madrid
Plaza de las Cortes, 4 28010 Madrid
UOC, sede Palma
C/ d'Ausiàs March, 11 07003 Palma (Illes Balears)
UOC, sede Reus
Plaça del Baluard, 3 43201 Reus (Tarragona)
UOC, sede Salt
C/ Sant Antoni, 1, 1a. planta 17190 Salt (Girona)
+ vegeu més seus
Sol·licita informació
X