Diploma d'Expert d'Analítica i Posicionament Web (UOC)

1017 Persones estan visitant aquest curs
Preu 1.490 €
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
Diploma d'Expert d'Analítica i Posicionament Web (UOC)
Sol·licita informació
Postgrau
On-line
12 crèdits
Preu 1.490 €

Descripció

En un món cada cop més interconnectat, les empreses han de conèixer i adaptar-se a les tecnologies relacionades amb les estratègies digitals. En el diploma d'expert, es proveeixen les estratègies i les eines específiques de posicionament en el món digital i s'aprèn a identificar, recollir i tractar dades massives d'informació per les campanyes de màrqueting digital.
Amb aquest programa aprendràs a posar en pràctica la part analítica i de resultats dels teus plans de màrqueting per obtenir l'èxit en un entorn d'hiperconnexió i omnicanal.
Estudia a distància amb la UOC i adquiriràs la suma de competències per encapçalar projectes d'anàlisi de la informació per prendre millors decisions en el màrqueting digital. 

Temari

Al programa d'Expert en Analítica i Posicionament Web, es desenvolupen els continguts següents, en el mateix semestre de docència:
  • Estratègies SEM, 4 crèdits
  • Analítica web i mètriques, 4 crèdits
  • Posicionament a cercadors (SEO), 4 crèdits

Destinataris

A qui es dirigeix:
  • Aquest programa es dirigeix a professionals del màrqueting, la comunicació o l'estratègia empresarial.
  • A directius i directives, responsables o consultors i consultores en empreses públiques, privades o mixtes tant nacionals com internacionals.
Perfils:
  • Perfil acadèmic: qualsevol estudiant de grau o màster que es vulgui actualitzar en l'àmbit del màrqueting
  • Perfil professional: persones interessades en obtenir coneixements avançats de màrqueting relacionats amb les estratègies SEM, SEO i cercadors.
Sortides professionals
Com a expert o experta en posicionament i analítica web, desenvoluparàs el teu aprenentatge dins dels perfils professionals següents, entre d'altres:
  • Responsables de màrqueting digital i xarxes socials a agències de publicitat, comunicació i firmes de consultoria en TIC.
  • Consultors/es de l'ecosistema digital.
  • Emprenedors/es que vulguin impulsar el seu negoci.
  • Investigadors/es, assessors/es o formadors/es en màrqueting digital a empreses públiques, privades o mixtes.
+ vegeu més

Requisits

Requisits acadèmics:
Per a cursar el programa és necessari tenir una titulació universitària prèvia.
En cas de no tenir una titulació universitària prèvia es pot accedir al programa a través del reconeixement de l'experiència professional amb 2 anys d'experiència en qualsevol d'aquests àmbits:
  • Administració
  • Recursos Humans
  • Economia
  • Finances
  • Màrqueting
  • Assessoria i consultoria
Coneixements previs:
No es requereixen coneixements previs.
+ vegeu més

Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573

Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h

Idiomes en els quals s'imparteix

Castellà, català.

Durada

Inici: A consultar.

Objectius

Objectius
  • Identificar el paper dels cercadors en línia en l'estratègia de negoci de les empreses.
  • Definir els objectius de l'empresa en relació amb la seva presència als cercadors en línia.
  • Identificar les possibles estratègies de màrqueting existents en cercadors en línia.
  • Dissenyar plans de màrqueting a cercadors online
  • Conèixer el cicle de vida de la gestió de dades massives i els aspectes tecnològics legals i ètics.
  • Conèixer les diferents tècniques dextracció de dades procedents dInternet.
  • Saber aplicar el procés de recollida i preparació de dades procedents dInternet.
  • Conèixer i saber utilitzar les eines d'anàlisi principals d'internet i les xarxes socials.
  • Saber presentar correctament una anàlisi d¿internet o de xarxes socials.
  • Comunicar-se de manera efectiva en un entorn professional global.
Competències
Les competències que s'adquiriran seran l'aplicació de metodologies avançades d'anàlisi de la informació i les eines de màrqueting digital per a la creació d'enllaços amb els consumidors. Aquests vincles s'estableixen mitjançant la relació, la comunicació i les transaccions comercials entre l'organització i el públic en l'entorn digital. L'expert o experta també aprendrà a mesurar i analitzar el rendiment de les inversions de màrqueting digital.
+ vegeu més

Titulació obtinguda

Els estudiants que acabin els seus estudis de formació permanent obtindran, en funció del programa cursat, el títol de màster de formació permanent, el diploma d'especialització o el diploma d'expert. Els estudiants que superin altres cursos de formació contínua rebran el certificat corresponent.
Campus i seus: Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
UOC, sede 22@
Rambla del Poblenou, 156 08018 Barcelona
UOC, sede Lleida
C/ Canyeret, 12, 2a planta 25007 Lleida
UOC, sede Madrid
Plaza de las Cortes, 4 28010 Madrid
UOC, sede Palma
C/ d'Ausiàs March, 11 07003 Palma (Illes Balears)
UOC, sede Reus
Plaça del Baluard, 3 43201 Reus (Tarragona)
UOC, sede Salt
C/ Sant Antoni, 1, 1a. planta 17190 Salt (Girona)
+ vegeu més seus
X