Diploma d'Especializació de Direcció de Màrqueting i Vendes (UOC)

6 Persones han demanat informació
1033 Persones estan visitant aquest curs
Consulteu el preu
Sol·licita informació
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
Diploma d'Especializació de Direcció de Màrqueting i Vendes (UOC)
Sol·licita informació
Postgrau
On-line
30 crèdits
Consulteu el preu

Descripció

Últims dies!
El Posgrau online de Direcció de Màrqueting i Vendes està dirigit a aquelles persones interessades a adquirir els coneixements i les habilitats necessàries per especialitzar-se o desenvolupar-se professionalment en el món del màrqueting i les vendes.

Temari

En el postgrau en Direcció de màrqueting i vendes es desenvolupen els continguts següents:
  • Principis del màrqueting
    • Fonaments de màrqueting
    • La direcció de màrqueting
    • L'entorn del màrqueting
    • Segmentació i posicionament
  • Màrqueting estratègic i operatiu
    • Decisions sobre productes i marques
    • Canals de distribució
    • Estratègies de preu
    • Comunicacions de màrqueting
  • El pla de màrqueting
  • Màrqueting a internet
    • Màrqueting i tecnologies digitals: una introducció
    • L'entorn internet
    • L'estratègia de màrqueting digital
    • Productes, preus i competència en l'entorn digital
    • Distribució i comerç electrònic a internet
    • Comunicacions de màrqueting digital
    • Publicitat digital i màrqueting de mitjans socials
  • Tècniques de venda
    • La venda personal en la comunicació de màrqueting: una perspectiva relacional i integral
    • Els enfocaments de vendes
    • L'estratègia de relacions
    • La presentació de vendes a la pràctica
    • Les TIC en el procés i la gestió de les vendes
    • La direcció d'equips de venedors
  • Habilitats directives
    • Habilitats personals
    • Habilitats interpersonals
    • Habilitats de grup
    • Habilitats específiques i de comunicació
  • Treball final de postgrau

Destinataris

El posgrau en Direcció de màrqueting i vendes s'adreça a persones amb titulacions universitàries de grau i primer cicle que no hagin cursat programes de màrqueting o vendes, interessades a adquirir els coneixements i les habilitats necessàries per a especialitzar-se o desenvolupar-se professionalment en el món del màrqueting i les vendes.

Requisits

Requisits d'accés:
Per a cursar el programa és necessari tenir una titulació universitària prèvia.
En cas de no tenir una titulació universitària prèvia es pot accedir al programa a través del reconeixement de l'experiència professional amb 2 anys d'experiència en qualsevol d'aquests àmbits:
  • Administració
  • Recursos Humans
  • Economia
  • Finances
  • Màrqueting
  • Assessoria i consultoria
  • Comercial
Coneixements previs
  • No es requereixen coneixements previs.

Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573

Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h

Idiomes en els quals s'imparteix

Castellà.

Durada

Inici: 15 d'octubre 2024.

Objectius

Objectius
  • Adquirir un conjunt d'habilitats i coneixements per emprendre iniciatives de màrqueting a la pràctica real
  • Integrar la visió i els objectius corporatius a les estratègies i polítiques de màrqueting de l'empresa
  • Integrar Internet a l'estratègia de màrqueting de l'organització
  • Conèixer el paper de la venda personal dins de la comunicació de màrqueting, sobre la base de la gestió de relacions i la integració dels esforços de comunicació
  • Conèixer com la gestió dels equips de vendes pot contribuir de manera coordinada a la creació de valor per al client
  • Analitzar i valorar la importància de les habilitats directives per al desenvolupament personal i professional
  • Desenvolupar habilitats per liderar i treballar en equip i relacionar-se amb els altres
Algunes competències són
  • Desenvolupar coneixements i habilitats en la direcció estratègica de màrqueting i direcció comercial
  • Concebre i desenvolupar estratègies de negoci que impliquen un ús intensiu de les TIC, en general, i dInternet i els sistemes de comerç electrònic, en particular
  • Treballar en equip i virtualment en entorns multidisciplinaris
  • Negociar a l'entorn professional
  • Buscar, identificar, organitzar i utilitzar adequadament la informació
  • Adoptar actituds i comportaments d'acord amb una pràctica professional ètica i responsable
  • Desenvolupar un aprenentatge continu, autodirigit i autònom
  • Utilitzar i aplicar les TIC a l'àmbit acadèmic i professional

Titulació obtinguda

Els estudiants que acabin els seus estudis de formació permanent obtindran, en funció del programa cursat, el títol de màster de formació permanent, el diploma d'especialització o el diploma d'expert. Els estudiants que superin altres cursos de formació contínua rebran el certificat corresponent.
Diploma d'Especializació de Direcció de Màrqueting i Vendes (UOC)
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
Campus i seus: Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
UOC, sede 22@
Rambla del Poblenou, 156 08018 Barcelona
Sol·licita informació
X