Diploma d'Especializació de Direcció de Màrqueting i Vendes (UOC)
1067 Persones estan visitant aquest curs
Preu 3.330 €
Sol·licita informació
Diploma d'Especializació de Direcció de Màrqueting i Vendes (UOC)
Sol·licita informació
Informació del curs
Postgrau
On-line
30 crèdits
Preu 3.330 €
Descripció
El Posgrau online de Direcció de Màrqueting i Vendes està dirigit a aquelles persones interessades a adquirir els coneixements i les habilitats necessàries per especialitzar-se o desenvolupar-se professionalment en el món del màrqueting i les vendes.
Temari
En el postgrau en Direcció de màrqueting i vendes es desenvolupen els continguts següents:
- Principis del màrqueting
- Fonaments de màrqueting
- La direcció de màrqueting
- L'entorn del màrqueting
- Segmentació i posicionament
- Màrqueting estratègic i operatiu
- Decisions sobre productes i marques
- Canals de distribució
- Estratègies de preu
- Comunicacions de màrqueting
- El pla de màrqueting
- Màrqueting a internet
- Màrqueting i tecnologies digitals: una introducció
- L'entorn internet
- L'estratègia de màrqueting digital
- Productes, preus i competència en l'entorn digital
- Distribució i comerç electrònic a internet
- Comunicacions de màrqueting digital
- Publicitat digital i màrqueting de mitjans socials
- Tècniques de venda
- La venda personal en la comunicació de màrqueting: una perspectiva relacional i integral
- Els enfocaments de vendes
- L'estratègia de relacions
- La presentació de vendes a la pràctica
- Les TIC en el procés i la gestió de les vendes
- La direcció d'equips de venedors
- Habilitats directives
- Habilitats personals
- Habilitats interpersonals
- Habilitats de grup
- Habilitats específiques i de comunicació
- Treball final de postgrau
Destinataris
El posgrau en Direcció de màrqueting i vendes s'adreça a persones amb titulacions universitàries de grau i primer cicle que no hagin cursat programes de màrqueting o vendes, interessades a adquirir els coneixements i les habilitats necessàries per a especialitzar-se o desenvolupar-se professionalment en el món del màrqueting i les vendes.
Requisits
Requisits d'accés:
Per a cursar el programa és necessari tenir una titulació universitària prèvia.
En cas de no tenir una titulació universitària prèvia es pot accedir al programa a través del reconeixement de l'experiència professional amb 2 anys d'experiència en qualsevol d'aquests àmbits:
Per a cursar el programa és necessari tenir una titulació universitària prèvia.
En cas de no tenir una titulació universitària prèvia es pot accedir al programa a través del reconeixement de l'experiència professional amb 2 anys d'experiència en qualsevol d'aquests àmbits:
- Administració
- Recursos Humans
- Economia
- Finances
- Màrqueting
- Assessoria i consultoria
- Comercial
- No es requereixen coneixements previs.
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Idiomes en els quals s'imparteix
Castellà.
Durada
Inici: A consultar.
Objectius
Objectius
- Adquirir un conjunt d'habilitats i coneixements per emprendre iniciatives de màrqueting a la pràctica real
- Integrar la visió i els objectius corporatius a les estratègies i polítiques de màrqueting de l'empresa
- Integrar Internet a l'estratègia de màrqueting de l'organització
- Conèixer el paper de la venda personal dins de la comunicació de màrqueting, sobre la base de la gestió de relacions i la integració dels esforços de comunicació
- Conèixer com la gestió dels equips de vendes pot contribuir de manera coordinada a la creació de valor per al client
- Analitzar i valorar la importància de les habilitats directives per al desenvolupament personal i professional
- Desenvolupar habilitats per liderar i treballar en equip i relacionar-se amb els altres
- Desenvolupar coneixements i habilitats en la direcció estratègica de màrqueting i direcció comercial
- Concebre i desenvolupar estratègies de negoci que impliquen un ús intensiu de les TIC, en general, i dInternet i els sistemes de comerç electrònic, en particular
- Treballar en equip i virtualment en entorns multidisciplinaris
- Negociar a l'entorn professional
- Buscar, identificar, organitzar i utilitzar adequadament la informació
- Adoptar actituds i comportaments d'acord amb una pràctica professional ètica i responsable
- Desenvolupar un aprenentatge continu, autodirigit i autònom
- Utilitzar i aplicar les TIC a l'àmbit acadèmic i professional
Titulació obtinguda
Els estudiants que acabin els seus estudis de formació permanent obtindran, en funció del programa cursat, el títol de màster de formació permanent, el diploma d'especialització o el diploma d'expert.
Els estudiants que superin altres cursos de formació contínua rebran el certificat corresponent.
Diploma d'Especializació de Direcció de Màrqueting i Vendes (UOC)
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
Campus i seus: Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
UOC, sede 22@
Rambla del Poblenou, 156
08018
Barcelona
UOC, sede Lleida
C/ Canyeret, 12, 2a planta
25007
Lleida
UOC, sede Madrid
Plaza de las Cortes, 4
28010
Madrid
UOC, sede Palma
C/ d'Ausiàs March, 11
07003
Palma
(Illes Balears)
UOC, sede Reus
Plaça del Baluard, 3
43201
Reus
(Tarragona)
UOC, sede Salt
C/ Sant Antoni, 1, 1a. planta
17190
Salt
(Girona)
+ vegeu més seus