Curs de Community manager
1073 Persones estan visitant aquest curs
Consulteu el preu
Sol·licita informació
Curs de Community manager
Sol·licita informació
Informació del curs
Curs
Presencial
Barcelona
50 hores
Consulteu el preu
Descripció
El curs de Community Manager de 50 hores que s'imparteix a Barcelona t'ajudarà a comprendre el treball i les responsabilitats del Community Manager com a clau en la nova estructura de les organitzacions ia conèixer els avantatges de les xarxes socials com a estratègia de les organitzacions enfront d'altres formats tradicionals.
Temari
Social Media i Community Management
Facebook
- Xarxes socials i comunitats.
- Fixar els objectius d'un projecte Online: Acquisition, engagement, conversió, fidelization.
- La figura del Community Manager: funcions i responsabilitats.
- Com dinamitzar comunitats on line.1.5. Com treballar continguts en social mitjana.
- Facebook. Característiques principals.
- fanpages a Facebook: Com gestionar-les? Com fer-les créixer?
- Engagement. Com aconseguir engagement amb la comunitat?
- Pestanyes i aplicacions a Facebook
- Twitter. Característiques principals
- Llenguatge específic de Twitter.
- Com augmentar el nombre de followers.
- Pinterest, la plataforma visual
- Google+: Característiques principals.
- LinkedIn. Característiques principals.
- Gestionar els contactes a Linkedin.
- Com elaborar i optimitzar un CV a Linkedin (com millorar un extracte amb paraules clau)
- Imatge social: Instagram, Flikr. Pinterest (la plataforma visual per comerç electrònic).
- Principis del videomàrqueting. YouTube, Vimeo i Ven.
- HootSuite i TweetDeck.
- Isuu, Slideshare i Prezi: compartir presentacions i pdf.
- MailChimp: disseny de newsletters i e-mailing.
Destinataris
El curs està dirigit a tots els alumnes interessats en el tema personal o professionalment.
- Persones que cotitzen per Règim General o Autònom.
- Persones en situació d'atur i treballadors de l'Administració Pública: Aquests col·lectius tenen l'accés limitat a aquest Pla de Formació, per la qual cosa no tindran garantida la seva plaça fins que portin la documentació presencialment al Centre de Formació i es comprovi que no s'excedeix la limitació estipulada per l'Ordre TSF / 223/2016, de 23 d'agost.
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Durada
Inici propera convocatòria a consultar.
Objectius
- Dominar els principis del Màrqueng on line i les formes més efecves de difondre un missatge ulitzant els diferents canals on line existents.
- Aprendre a ulitzar de manera experimentada les principals plataformes de Social Media i aprendre a mulplicar seus efectes utilitzant de forma coordinada.
- Analitzar converses i / o opinions en les xarxes socials sobre productes o marques.
- Dominar les tècniques per a la generació de reputació on line posiva sobre una empresa, producte o servei.
- Aprendre a monitoritzar la nostra marca i la competència a través de les xarxes socials.
- Fomentar l'autoaprenentatge, ja que les eines que s'ulitzen en aquest àmbit canvien cada molt poc temps i cal mantenir actualitzat.
- Afavorir el desenvolupament de les següents competències en l'alumnat: competència comunicava lingüísca i audiovisual, tractament de la informació i competència digital, competència d'aprendre a aprendre, competència d'autonomia i iniciativa personal, competència en el coneixement i la interacció amb el món Online i competència social.
Titulació obtinguda
Títol acreditatiu
Promocions
Curs subvencionat per la Fundació Tripartita
Borsa de treball
Des de desembre de 2013 Foment Formació és Agència de Col·locació autoritzada pel Servei d'Ocupació de Catalunya amb número 0900000179.
Professorat
Juanita Acevedo Segura
Curs de Community manager
Foment Formació
Campus i seus: Foment Formació
Foment Formació
Avinguda Francesc Cambó, 10
08003
Barcelona