Curs en E-commerce Tècnic Superior

1064 Persones estan visitant aquest curs
Preu 750 €
Sol·licita informació
Instituto Internacional de Marketing
Curs en E-commerce Tècnic Superior
Sol·licita informació
Curs
On-line | Semi-presencial
200 hores
Preu 750 €

Descripció

El comerç electrònic està tenint un creixement molt important des de fa uns anys a Espanya (ia la resta del món), però és molt important saber com crear un projecte d'ecommerce perquè aquest tingui recorregut. No n'hi ha prou amb crear una botiga a Internet, cal conèixer el mercat, la competència, i tenir clar les estratègies a seguir. De la mateixa manera, la presència digital és fonamental, i per a això, s'ha de conèixer les pautes perquè ens trobin a la xarxa, un dels eixos bàsics per poder vendre.

Amb aquest curs coneixeràs els passos a seguir per crear una botiga en línia, tant si és 100% online, com si forma part d'un negoci tradicional (offline): com triar la tecnologia a usar, els canals de venda, les estratègies comercials i el anàlisi dels seus resultats, així com tendències a tenir en compte. Un curs amb aplicació pràctica des del seu inici per comprendre el comerç electrònic i com formar part d'ell.

Temari

Bloc I E-Commerce: Estratègia, Logística i Gestió
 

Tema 1 Bases del Ecommerce
• L'empresa a Internet
o L'empresa en l'entorn digital: cronologia històrica
o El ecommerce a Espanya
• Diferències entre un ecommerce i un negoci físic
o Models de negoci
o La importància de conèixer el client
• Tipus de comerç electrònic
o Avantatges del ecommerce per a les empreses
o Avantatges del ecommerce per als usuaris
• El mercat i el consumidor en línia
• Pautes de comportament dels usuaris
• La maduresa del sector
• Tendències i nous models de negoci
o Ecommerce & App
o Economia col·laborativa
o El Social Commerce
o La "Omnicanalidad"

Tema 2 Estratègia e-Commerce
• Model de negoci
o Anàlisi de mercat i competència
o Anàlisi del consumidor
o Definició del públic objectiu
o Definició de l'àmbit d'actuació
o ens distingeix
• Canals de distribució
• Catàleg de productes
• Política de preus
o Estratègies de fixació de preus
o Estratègia de preus dinàmics
• Pressupost i planificació

Tema 3 Pla de negoci
• Equip de projecte
o Per què fracassen les startups?
o Característiques de l'equip
o Perfils necessaris
o La figura del CTO
• La gestió financera
o Àrees de gestió
o Claus per a una bona gestió
o Tipus de finançament
• Logística de l'ecommerce
o Tendències en logística ecommerce
o Disseny de la logística per a un ecommerce
• Formes de pagament
o Targeta
o Paypal
o Contra-reemborsament
o Pagament a través de dispositius mòbils
• Aspectes legals
o Tràmits previs i ordenació del comerç minorista
o Legalitat en la informació (LSSI)
o Llei de Protecció de Dades (LOPD)
o Legalitat en el lliurament de béns i devolucions
o Legalitat per a aplicacions
o Segells de confiança
 

Bloc II teva botiga Online: Disseny, Analítica i Màrqueting
 

Tema 1 Elecció del CMS
• Què és una plataforma CMS?
• Procés d'elecció
• Tipus de plataformes CMS
o Programari de codi obert
o> Magento
o Prestashop
o Woocommerce (Wordpress)
o OpenCart
o Software as a service (Sass) Shopify
o Software a mida

Tema 2 Crear la botiga online
• Disseny de la botiga i experiència de l'usuari (UX)
o Estructura del web
o La fitxa de producte perfecta
o Tendències actuals del disseny per a ecommerce
• Creació del catàleg
o Com agrupar els productes
o Planificació del catàleg
• El procés de compra
o Opcions de procés de compra
o Funcionalitats i consells
• El cercador
• Personalització del catàleg
o Recomanacions personalitzades
o Valoracions dels usuaris
• Atenció al client
o Protocol d'actuació i canals de contacte
o Panoràmica actual de l'atenció al client en ecommerce

Tema 3 Social Commerce
• Què és el social commerce?
• Dades del social commerce
• Integració del social mitjana en ecommerce
o Facebook
o Instagram
o Pinterest
o Twitter
• Casos d'èxit

Tema 4 Analítica web per ecommerce
• Mesura i optimització per a ecommerce
o Relacionar estratègia i analítica
o Creació d'un dashboard de resultats
• Definició dels KPI 's
• Google Analytics per ecommerce
o Configuració i panell bàsic
o Configuració de panells personalitzats
o Models d'atribució
• Altres eines d'anàlisi i distribució

Tema 5 Màrqueting online per ecommerce
• Fases del màrqueting en línia
• Estratègies de màrqueting en línia
o motor de cerca Optimization (SEO)
o Màrqueting de continguts
o motor de cerca Marketing (SEM)
o Social Media Marketing
o Email Màrqueting
o Publicitat Online
o Màrqueting d'afiliació
o Comparadors de preus
• Integració de diferents estratègies
• Màrqueting mobile i el futur
+ vegeu més

Destinataris

Aquesta formació s'adapta tant a particulars i professionals que desitgin desenvolupar les seves habilitats en el desenvolupament i gestió d'un negoci electrònic o dins del departament de comerç electrònic d'una empresa.
Per a tots aquells que vulguin continuar la seva formació en vistes a millorar notablement el seu potencial laboral, atès que l'ecommerce és un dels sectors amb el màxim creixement en l'economia mundial.
I aquesta tendència no ha fet més que començar.

Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573

Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h

Metodologia

E-Learning: L'alumne basa el seu aprenentatge en el treball en línia a través del nostre campus virtual. Cada alumne disposa d'una programació d'activitats i estudi al campus en línia per a la consecució dels seus objectius. Compta amb la figura del professor i del tutor. Blended Learning: L'alumne divideix el seu aprenentatge amb la combinació de classes presencials i treball online. Cada alumne disposa d'una programació d'activitats i estudi al campus en línia per a la consecució dels seus objectius. Compta amb la figura del professor i del tutor. Es tracta d'un curs d'orientació pràctica i participativa, que s'imparteix al voltant de exemples concrets a través del nostre campus online. Això permet a l'alumne adaptar el seu calendari i hores d'estudi de forma personalitzada. Les eines participatives, com el fòrum, són el nexe amb tutors i professors.

Durada

40 hores presencials en modalitat semipresencial. Període total de 3 mesos. ECTS: Equivalència a 8 Crèdits. Data d'inici: A consultar.

Objectius

Entendre què és exactament el comerç electrònic, les seves diferències amb el comerç tradicional i les seves sinèrgies.
Crear un pla de negoci per a un projecte ecommerce des de zero.
Triar una plataforma d'ecommerce òptima segons les necessitats del projecte.
Desenvolupar estratègies per a la comercialització dels productes / serveis a vendre en un ecommerce.
Crear una botiga en línia que sigui atractiva per als consumidors des de tots els punts de vista.
Conèixer tots els aspectes necessaris per desenvolupar una botiga online: logística, mètodes de pagament, atenció al client ...
Descobrir les tendències en comerç electrònic i poder aplicar-les, tant per a un projecte de nova creació, com un projecte en funcionament.
+ vegeu més

Titulació obtinguda

Una vegada conclòs el Curs i superades les qualificacions corresponents s'obtindrà el títol propi expedit per la Universitat Abat Oliba CEU així com per l'Institut Internacional de Màrqueting.

Preu

Preu 750 €
Preu: a consultar.
Curs en E-commerce Tècnic Superior
Instituto Internacional de Marketing
Sol·licita informació
X