Ciclo Formativo de Grado Superior en Marketing y Publicidad

1046 Persones estan visitant aquest curs
Consulteu el preu
Sol·licita informació
FP Jesuïtes, amb la Col·laboració de la UOC
Ciclo Formativo de Grado Superior en Marketing y Publicidad
Sol·licita informació
Cicle formatiu de grau superior
Oficial / homologat
On-line
2000 hores
Consulteu el preu

Descripció

Matrícula oberta!
El cicle formatiu de grau superior de Màrqueting i Publicitat et capacita per definir i efectuar el seguiment de les polítiques de màrqueting basades en estudis comercials, i promocionar i publicitar els productes i serveis als mitjans i suports de comunicació adequats.
La crisi i l'aparició de noves empreses a internet (tant nacionals com internacionals) han fet que les oportunitats per al futur professional del màrqueting estiguin pràcticament assegurades. Un treballador amb el títol de tècnic superior en Màrqueting i Publicitat és expert en generar una oferta de valor i tornar competitiva a una empresa.
Avui dia, aquest tipus de professional ha esdevingut imprescindible dins del nucli de qualsevol empresa o organització. El mercat d'aquest sector reclama professionals amb el títol de FP de Màrqueting i Publicitat que tinguin la capacitat de mantenir-se connectats en tot moment i tinguin una formació i un pensament enfocats en clau global.

Requisits

Tenen accés als CFGS les persones que compleixin algun dels requisits indicats a continuació:
Tenir un dels títols següents:
• Títol de batxillerat (LOGSE o LOE)
• Títol de tècnic/a especialista (FP2)
• Títol de tècnic/a superior de formació professional (CFGS) Excepte el títol de tècnic/a esportiu superior (TDS) (1)
• Títol de tècnic/a de formació professional (CFGM) Excepte el títol de tècnic/a esportiu (TD) (1)
• Títol equivalent, a efectes acadèmics, a algun dels anteriors (2)
• Títol universitari o equivalent (3)
• Títol de batxiller per haver cursat el batxillerat unificat polivalent (BUP)
Haver superat:
• El segon curs de batxillerat experimental de qualsevol modalitat
• El curs d'orientació universitària (COU)
• El curs preuniversitari (PREU)
• La prova d'accés al cicle formatiu de grau superior que es vol cursar (per presentar-se a la prova cal tenir almenys 19 anys l'any que es realitza) (4)
• La prova d'accés a la universitat per a més grans de 25 anys
• La prova d'accés als Mòduls Professionals 3, d'acord amb la relació de l'annex 8 de la Resolució ENS/310/2002, de 31 de gener (DOGC núm. 3581, de 22.2.2002).

Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573

Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h

Idiomes en els quals s'imparteix

Castellà.

Durada

Inici: 17 de febrer 2025.

Objectius

En acabar sabràs:
  • Realitzar les gestions necessàries per a la constitució i la posada en marxa d'una empresa comercial, planificant i gestionant l'obtenció dels recursos financers necessaris, que procurin la rendibilitat econòmica i financera de l'empresa
  • Obtenir, analitzar i organitzar informació fiable dels mercats aplicant tècniques estadístiques i establint un sistema d'informació de màrqueting (SIM) eficaç, que serveixi de suport a l'elaboració d'accions de màrqueting
  • Organitzar grups d'enquestadors o entrevistadors i realitzar enquestes o entrevistes, planificar el treball de camp i utilitzar les tècniques i els procediments establerts per complir els objectius fixats en el pla de recerca comercial
  • Assistir en l'elaboració i el seguiment de les polítiques i plans de màrqueting, analitzant les variables de màrqueting mix per aconseguir els objectius comercials definits per l'empresa
  • Elaborar el pla de mitjans publicitaris de l'empresa combinant-los adequadament, i fer-ne el seguiment i el control perquè s'executi en la seva totalitat
  • Gestionar el llançament i la implantació de productes i serveis al mercat, aplicant les estratègies de màrqueting i accions promocionals adequades, d'acord amb el que estableix el pla de màrqueting de l'organització
  • Planificar i fer accions de màrqueting digital gestionant pàgines web i sistemes de comunicació per internet per complir els objectius de la política de comerç electrònic de l'empresa

Titulació obtinguda

Un cop superat aquest Cicle Formatiu de Grau Superior rebràs el títol oficial de Tècnic Superior.

Perspectives laborals

Podràs treballar exercint les tasques de màrqueting i publicitat per a empreses o organitzacions, potenciant la integració de les eines de la publicitat en línia als plans de comunicació empresarial d'analítica web, els canals de venda adaptats a la mobilitat, les estratègies de posicionament SEO/ SEM i les estratègies de màrqueting de mitjans socials (social media marketing). De què podràs treballar?: Tècnic de màrqueting i publicitat Tècnic de relacions públiques Organitzador d'esdeveniments de màrqueting i comunicació Auxiliar de mitjans a empreses de publicitat On podràs treballar?: Agències de publicitat i màrqueting Empreses comercials Xarxes socials Serveis a les empreses
Ciclo Formativo de Grado Superior en Marketing y Publicidad
FP Jesuïtes, amb la Col·laboració de la UOC
Sol·licita informació
X