Ciclo Formativo de Grado Superior en Marketing y Publicidad

1058 Persones estan visitant aquest curs
Consulteu el preu
Sol·licita informació
FP Jesuïtes, amb la Col·laboració de la UOC
Ciclo Formativo de Grado Superior en Marketing y Publicidad
Sol·licita informació
Cicle formatiu de grau superior
Oficial / homologat
On-line
2000 hores
Consulteu el preu

Descripció

Últims dies!
El cicle formatiu de grau superior de Màrqueting i Publicitat et capacita per definir i efectuar el seguiment de les polítiques de màrqueting basades en estudis comercials, i promocionar i publicitar els productes i serveis als mitjans i suports de comunicació adequats.
La crisi i l'aparició de noves empreses a internet (tant nacionals com internacionals) han fet que les oportunitats per al futur professional del màrqueting estiguin pràcticament assegurades. Un treballador amb el títol de tècnic superior en Màrqueting i Publicitat és expert en generar una oferta de valor i tornar competitiva a una empresa.
Avui dia, aquest tipus de professional ha esdevingut imprescindible dins del nucli de qualsevol empresa o organització. El mercat d'aquest sector reclama professionals amb el títol de FP de Màrqueting i Publicitat que tinguin la capacitat de mantenir-se connectats en tot moment i tinguin una formació i un pensament enfocats en clau global.
+ vegeu més

Requisits

Tenen accés als CFGS les persones que compleixin algun dels requisits indicats a continuació:
Tenir un dels títols següents:
• Títol de batxillerat (LOGSE o LOE)
• Títol de tècnic/a especialista (FP2)
• Títol de tècnic/a superior de formació professional (CFGS) Excepte el títol de tècnic/a esportiu superior (TDS) (1)
• Títol de tècnic/a de formació professional (CFGM) Excepte el títol de tècnic/a esportiu (TD) (1)
• Títol equivalent, a efectes acadèmics, a algun dels anteriors (2)
• Títol universitari o equivalent (3)
• Títol de batxiller per haver cursat el batxillerat unificat polivalent (BUP)
Haver superat:
• El segon curs de batxillerat experimental de qualsevol modalitat
• El curs d'orientació universitària (COU)
• El curs preuniversitari (PREU)
• La prova d'accés al cicle formatiu de grau superior que es vol cursar (per presentar-se a la prova cal tenir almenys 19 anys l'any que es realitza) (4)
• La prova d'accés a la universitat per a més grans de 25 anys
• La prova d'accés als Mòduls Professionals 3, d'acord amb la relació de l'annex 8 de la Resolució ENS/310/2002, de 31 de gener (DOGC núm. 3581, de 22.2.2002).
+ vegeu més

Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573

Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h

Idiomes en els quals s'imparteix

Castellà.

Durada

Inici: 7 abril 2025.

Objectius

En acabar sabràs:
  • Realitzar les gestions necessàries per a la constitució i la posada en marxa d'una empresa comercial, planificant i gestionant l'obtenció dels recursos financers necessaris, que procurin la rendibilitat econòmica i financera de l'empresa
  • Obtenir, analitzar i organitzar informació fiable dels mercats aplicant tècniques estadístiques i establint un sistema d'informació de màrqueting (SIM) eficaç, que serveixi de suport a l'elaboració d'accions de màrqueting
  • Organitzar grups d'enquestadors o entrevistadors i realitzar enquestes o entrevistes, planificar el treball de camp i utilitzar les tècniques i els procediments establerts per complir els objectius fixats en el pla de recerca comercial
  • Assistir en l'elaboració i el seguiment de les polítiques i plans de màrqueting, analitzant les variables de màrqueting mix per aconseguir els objectius comercials definits per l'empresa
  • Elaborar el pla de mitjans publicitaris de l'empresa combinant-los adequadament, i fer-ne el seguiment i el control perquè s'executi en la seva totalitat
  • Gestionar el llançament i la implantació de productes i serveis al mercat, aplicant les estratègies de màrqueting i accions promocionals adequades, d'acord amb el que estableix el pla de màrqueting de l'organització
  • Planificar i fer accions de màrqueting digital gestionant pàgines web i sistemes de comunicació per internet per complir els objectius de la política de comerç electrònic de l'empresa
+ vegeu més

Titulació obtinguda

Un cop superat aquest Cicle Formatiu de Grau Superior rebràs el títol oficial de Tècnic Superior.

Perspectives laborals

Podràs treballar exercint les tasques de màrqueting i publicitat per a empreses o organitzacions, potenciant la integració de les eines de la publicitat en línia als plans de comunicació empresarial d'analítica web, els canals de venda adaptats a la mobilitat, les estratègies de posicionament SEO/ SEM i les estratègies de màrqueting de mitjans socials (social media marketing). De què podràs treballar?: Tècnic de màrqueting i publicitat Tècnic de relacions públiques Organitzador d'esdeveniments de màrqueting i comunicació Auxiliar de mitjans a empreses de publicitat On podràs treballar?: Agències de publicitat i màrqueting Empreses comercials Xarxes socials Serveis a les empreses

Avantatges del curs

Convalidacions:

Si heu cursat un cicle formatiu de grau superior, a la UOC us facilitaran la convalidació d'assignatures en accedir als graus universitaris, cosa que us permetrà completar la vostra titulació en menys temps. Podràs accedir a graus en àrees com Administració i Finances, Màrqueting, Desenvolupament d'Aplicacions, entre d'altres, optimitzant la teva formació i aprofitant la teva experiència prèvia. Fa el següent pas a la teva educació universitària!

Ciclo Formativo de Grado Superior en Marketing y Publicidad
FP Jesuïtes, amb la Col·laboració de la UOC
Sol·licita informació
X