Cicle Formativu de Gradu Superior en Marketing i Publicitat

Informació del curs
Descripció
A EUROAULA, t'oferim un Cicle Formatiu de Grau Superior en Màrqueting i Publicitat dissenyat per proporcionar-te les habilitats i coneixements necessaris per destacar en aquest camp en constant evolució. Durant dos anys, et submergiràs en un programa integral que combina teoria i pràctica, preparant a futurs professionals per afrontar els reptes del mercat global.
Temari
- Atenció al Client, Consumidor i Usuari
- Disseny i Elaboració de Material de Comunicació
- Gestió Econòmica i Financera de l'Empresa
- Investigació Comercial
- Treball de Camp en la Investigació Comercial
- Llançament de Productes i Serveis
- Màrqueting Digital
- Mitjans i Suports de Comunicació
- Polítiques de Màrqueting
- Relacions Públiques i Organització d'Esdeveniments de Màrqueting
- Anglès
- Formació i Orientació Laboral
- Projecte de Màrqueting i Publicitat
- Formació en Centres de Treball
Destinataris
Requisits
- Batxillerat
- COU
- CFGS
- Haver superat un Cicle Tècnic Superior
- Cicles Formatius de Grau Mitjà d'algunes famílies
- Prova d'accés
- Estudis estrangers convalidables (Batxillerat Homologat o en tràmits d'Homologació)
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Idiomes en els quals s'imparteix
Castellà
Durada
Objectius
- Desenvolupar Habilitats Estratègiques.
- Capacitar en Eines Digitals.
- Fomentar la Creativitat i la Innovació.
- Desenvolupar Habilitats de Comunicació.
- Proporcionar Experiència Pràctica.
- Preparar per a l'Entorn Empresarial.
- Desenvolupar Competències Analítiques.
- Fomentar el Desenvolupament Professional.
Titulació obtinguda
Títol oficial de Tècnic/a Superior en Màrqueting i Publicitat, expedít pel Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya.
Pràctiques
Pràctiques nacionals i internacionals. Opció a FP Dual.
Perspectives laborals
Tècnic Superior en Màrqueting i Publicitat. Assistent del Cap de Producte. Tècnic de Màrqueting. Tècnic en Publicitat. Tècnic en Relacions Públiques. Organitzador d'esdeveniments de Màrqueting i Comunicació. Auxiliar de mitjans en empreses de publicitat. Controlador d'emissió en mitjans de comunicació. Tècnic en estudis de mercat i opinió pública. Tècnic en treballs de camp. Agent d'enquestes i censos. Inspector d'enquestadors. Codificador de dades per a investigacions de mercats.
Borsa de treball
Disposen de la seva pròpia Borsa de Treball que col·labora amb més de 1.800 empreses del sector i publiquen unes 2.500 ofertes laborals a l'any.
Tipus d'avaluació
Evaluació continua.