CFGS Comerç Internacional (DUAL)

1101 Persones estan visitant aquest curs
Consulteu el preu
Sol·licita informació
Escola Joan XXIII
CFGS Comerç Internacional (DUAL)
Sol·licita informació
Cicle formatiu de grau superior
Oficial / homologat
Presencial | Semi-presencial
2 anys
Consulteu el preu

Descripció

La competència general d'aquest títol consisteix a planificar i gestionar els processos d'importació / exportació i introducció / expedició de mercaderies, aplicant la legislació vigent, en el marc dels objectius i procediments establerts.

Temari

Els mòduls professionals d'aquest cicle formatiu:

0622. Transport internacional de mercaderies.
0623. Gestió econòmica i financera de l'empresa.
0625. Logística d'emmagatzematge.
0627. Gestió administrativa del comerç internacional.
0822. Sistema d'informació de mercats.
0823. Màrqueting internacional.
0824. Negociació internacional.
0825. Finançament internacional.
0826. Mitjans de pagament internacionals.
0827. Comerç digital internacional.
0179. anglès.
0828. Projecte de comerç internacional.
0829. Formació i orientació laboral.
0830. Formació en centres de treball.
+ vegeu més

Competències per a les quals et prepara el curs

a) Realitzar les gestions necessàries per a la constitució i posada en marxa d'una empresa comercial, planificant i gestionant l'obtenció dels recursos financers necessaris que procurin la rendibilitat econòmica i financera de l'empresa. b) Obtenir, analitzar i organitzar informació fiable dels mercats internacionals, aplicant les tècniques adequades, i establir un sistema d'informació eficaç (SIM), que serveixi de suport a les operacions de compravenda internacional. c) Prendre decisions sobre l'entrada dels productes d'una empresa en el mercat exterior, seleccionant les polítiques de producte, preu, comunicació i distribució més adequades per a l'entrada en aquests mercats. d) Elaborar un pla de màrqueting, seleccionant la informació de base o briefing de productes, analitzant les relacions entre les diferents variables que intervenen en el màrqueting mix internacional per a l'entrada en mercats exteriors.

Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573

Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h

Idiomes en els quals s'imparteix

Castellà, català, anglès i francès

Durada

2000 hores

Titulació obtinguda

Tècnic Superior en Comerç Internacional

Pràctiques

350 Hores

Perspectives laborals

El sector del comerç internacional contribueix notablement al creixement del PIB del país, i hi ha una relació directa entre comerç i desenvolupament. Durant els últims anys s'ha produït un significatiu increment d'empreses que han iniciat un procés d'internacionalització, que s'ha generalitzat a pràcticament tots els sectors productius, provocant així una major demanda de treballadors amb una adequada formació en comerç internacional. En els propers anys les empreses s'enfrontaran al repte d'una globalització econòmica, que donarà com a resultat noves oportunitats i amenaces de negoci i que només les empreses que estiguin millor preparades sabran afrontar amb èxit.

Lloc on s'imparteix el curs

C/ Catorze s/n. ? 43100 Tarragona

Horari

Tarda
CFGS Comerç Internacional (DUAL)
Escola Joan XXIII
  • Preus i finançament
  • Informació general
  • Data límit per matricular-se en aquest programa
  • Durada i lloc d’estudi del programa
  • Documents d’admissió
Per contactar has d'acceptar la política de privacitat.
Educaonline, S.L. (responsable) tractarà les teves dades personals amb la finalitat de gestionar l’enviament de sol·licituds d’informació requerides i l’enviament de comunicacions promocionals sobre formació, derivades del teu consentiment. Pots exercir els drets d’accés, supressió, rectificació, limitació i portabilitat, entre d’altres, d’acord amb el que s’indica en la nostra Política de Privacitat.
Sol·licita informació
X