Carrera Superior en Social Media & Marketing Digital
20 Persones han demanat informació
1209 Persones estan visitant aquest curs
entre 5.000 € i 10.000 €
Sol·licita informació
Carrera Superior en Social Media & Marketing Digital
Sol·licita informació
Informació del curs
Grau
Presencial
Barcelona
4 anys
entre 5.000 € i 10.000 €
Descripció
Carrera Superior en Màrqueting Digital i Social Media. INSA ofereix els Estudis Superiors en Màrqueting Digital & Social Media causa de la gran demanda que hi ha d'aquests perfils en el teixit empresarial.
La gran quantitat d'informació que reben els usuaris i alhora la que es genera en les empreses i la informació de què disposem dels fluxos i perfils dels usuaris, fa necessari disposar d'especialistes capaços de fer arribar el missatge desitjat pel canal més convenient a el client final.
Actualment no hi ha uns estudis tan amplis en aquest àmbit, ja que fins fa poc es considerava una especialització. En aquest sentit, són les pròpies empreses que demanden perfils joves, ja nascuts a l'era digital, capaços d'entendre i moure per la xarxa de forma àgil, formats en Comunicació i entorn digitals.
La gran quantitat d'informació que reben els usuaris i alhora la que es genera en les empreses i la informació de què disposem dels fluxos i perfils dels usuaris, fa necessari disposar d'especialistes capaços de fer arribar el missatge desitjat pel canal més convenient a el client final.
Actualment no hi ha uns estudis tan amplis en aquest àmbit, ja que fins fa poc es considerava una especialització. En aquest sentit, són les pròpies empreses que demanden perfils joves, ja nascuts a l'era digital, capaços d'entendre i moure per la xarxa de forma àgil, formats en Comunicació i entorn digitals.
Temari
El programa d'el curs abastarà els següents blocs per any:
Primer curs
• Unió Europea
• Edició d'Imatge Digital (Photoshop)
• Coaching i PNL I
• Introducció a les Relacions Públiques
• Màrqueting Conceptual
• Estratègies de Màrqueting I
• Tècniques actorals per a la Comunicació
• Eines Informàtiques de Productivitat Empresarial
• Introducció i Aplicacions per Entorns Digitals
• Distribució Comercial I
• Taller Creatiu
• Economia Mundial
• Introducció als Recursos Humans
• Eines de Desenvolupament Professional i Personal
Segon curs
• Comptabilitat I
• Animació de Continguts Interactius (Flash)
• International Màrqueting I
• Edició de Vídeo (Premiere)
• Tècniques actorals per a la Comunicació II
• Organització dels Recursos Humans
• Coaching i PNL II
• Campanyes de Relacions Públiques
• Eines de Desenvolupament Professional i Personal II
• Estadística Aplicada
• English / Business
• Aplicacions per Entorns Digitals II
• Recerca i Innovació
• Trade Màrqueting
• Dret de la Comunicació
• Direcció Comercial
• Estratègies de Màrqueting II
• Disseny i Maquetació Gràfica (InDesign)
Tercer curs
• Màrqueting Intelligence
• Pla de Màrqueting i Pla de Màrqueting Digital
• Producció i Gestió de Continguts per a Entorns Digitals
• Aspectes Legals de l'Business Pla
• Mobile Marketing
• Tècniques de Vendes
• Campanyes de Comunicació
• Disseny Gràfic per Web (Fireworks)
• Tècniques actorals per a la Comunicació III
• Coaching i PNL III
• International Marketing
• Trade Màrqueting i Marxandatge
• Finances Aplicades a l'Business Pla
• Eines per al Desenvolupament Professional i Personal II
• English / Business
• Màrqueting Especialitzat
• Business Plan
Quart curs
• Màster (obligatori)
Primer curs
• Unió Europea
• Edició d'Imatge Digital (Photoshop)
• Coaching i PNL I
• Introducció a les Relacions Públiques
• Màrqueting Conceptual
• Estratègies de Màrqueting I
• Tècniques actorals per a la Comunicació
• Eines Informàtiques de Productivitat Empresarial
• Introducció i Aplicacions per Entorns Digitals
• Distribució Comercial I
• Taller Creatiu
• Economia Mundial
• Introducció als Recursos Humans
• Eines de Desenvolupament Professional i Personal
Segon curs
• Comptabilitat I
• Animació de Continguts Interactius (Flash)
• International Màrqueting I
• Edició de Vídeo (Premiere)
• Tècniques actorals per a la Comunicació II
• Organització dels Recursos Humans
• Coaching i PNL II
• Campanyes de Relacions Públiques
• Eines de Desenvolupament Professional i Personal II
• Estadística Aplicada
• English / Business
• Aplicacions per Entorns Digitals II
• Recerca i Innovació
• Trade Màrqueting
• Dret de la Comunicació
• Direcció Comercial
• Estratègies de Màrqueting II
• Disseny i Maquetació Gràfica (InDesign)
Tercer curs
• Màrqueting Intelligence
• Pla de Màrqueting i Pla de Màrqueting Digital
• Producció i Gestió de Continguts per a Entorns Digitals
• Aspectes Legals de l'Business Pla
• Mobile Marketing
• Tècniques de Vendes
• Campanyes de Comunicació
• Disseny Gràfic per Web (Fireworks)
• Tècniques actorals per a la Comunicació III
• Coaching i PNL III
• International Marketing
• Trade Màrqueting i Marxandatge
• Finances Aplicades a l'Business Pla
• Eines per al Desenvolupament Professional i Personal II
• English / Business
• Màrqueting Especialitzat
• Business Plan
Quart curs
• Màster (obligatori)
Destinataris
Els estudis van destinats a tots aquells que vulguin aprendre coneixements, habilitats específiques i desenvolupar la seva carrera professional en l'àmbit de la Comunicació digital, i el màrqueting en mitjans digitals.
Els alumnes poden procedir de Batxillerat o de Cicles de Formació Professional o persones que estiguin en el món laboral però vulguin obtenir la formació adequada per al desenvolupament de funcions en aquests àmbits.
Els alumnes poden procedir de Batxillerat o de Cicles de Formació Professional o persones que estiguin en el món laboral però vulguin obtenir la formació adequada per al desenvolupament de funcions en aquests àmbits.
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Durada
Inici: Octubre 2020. Durada: 4 anys.
Objectius
L'objectiu dels Estudis de Màrqueting Digital & Social Media és formar Professionals que sàpiguen desenvolupar Estratègies i Accions de Màrqueting i Comunicació aplicades a l'actual Entorno Digital.
Per això l'alumne haurà de saber integrar els coneixements d'Empresa, Màrqueting, Publicitat, Comunicació, Disseny, Noves Tecnologies i Xarxes Socials, de manera que pugui afrontar qualsevol tipus de Projecte Digital.
Per això l'alumne haurà de saber integrar els coneixements d'Empresa, Màrqueting, Publicitat, Comunicació, Disseny, Noves Tecnologies i Xarxes Socials, de manera que pugui afrontar qualsevol tipus de Projecte Digital.
Titulació obtinguda
Després d'haver superat amb èxit les proves d'avaluació de el programa i sempre que es compti amb l'assistència mínima requerida, l'alumne / a podrà passar a l'any següent. Un cop finalitzats els quatre anys obtindrà el títol d'Estudis Superiors en Màrqueting Digital & Social Media i de el Màster de INSA Business, Marketing & Communication School.
Pràctiques
INSA ofereix la possibilitat de realitzar pràctiques en empreses durant el període d'impartició de el curs.
Perspectives laborals
Les principals sortides professionals, entre d'altres, són: Agències de Publicitat Start-up 's Departaments de Màrqueting general departametnos de Màrqueting digital Centrals de mitjans Direcció d'empreses Disseny gràfic publicitari Disseny Pàgines Web Departaments de comunicació Consultories de comunicació entre d'altres.
Tipus d'avaluació
Avaluació continuada de cadascuna de les assignatures a través de l'assistència a les classes i / o examen, de manera que l'alumne haurà d'haver superat cada assignatura de forma independent
Lloc on s'imparteix el curs
Barcelona
Horari
Dilluns a divendres de 09:00 a 14:00. Quart any de Màster de dilluns a dijous de 19:00 a 22:00.
Carrera Superior en Social Media & Marketing Digital
INSA Business, Marketing & Communication School
Campus i seus: INSA Business, Marketing & Communication School
INSA Business, Marketing & Communication School
Torrent de l'Olla 208
08012
Barcelona