Curs d'Anglès Nivell pre-Intermedi B.1
1089 Persones estan visitant aquest curs
Consulteu el preu
Sol·licita informació

Curs d'Anglès Nivell pre-Intermedi B.1
Sol·licita informació
Informació del curs
Curs
Presencial
60 hores
Consulteu el preu
Descripció
El Curs d'Anglès nivell pre-intermedi B.1 et permetrà utilitzar l'idioma amb certa seguretat i flexibilitat, receptiva i productivament, tant en forma parlada com escrita, així com per a mediar entre parlants de diferents llengües, en situacions quotidianes i menys corrents que requereixin comprendre i produir textos en una varietat de llengua estàndard, amb estructures habituals i un repertori lèxic comú no gaire idiomàtic, i que versin sobre temes generals, quotidians o d'interès personal.
Temari
1. Continguts lexicosemàntics
Vocabulari
• Ampliació de l'vocabulari i expressions freqüents relacionades amb les situacions, formals i informals, de les funcions que es treballen en el nivell.
• Reconeixement d'expressions i vocabulari molt freqüents de l'anglès col·loquial (ladboy or young man, cheers-thanks)
• Comparacions estereotipades molt freqüents (sleep like a log)
• Sintagmes lexicalitzats i seqüències estereotipades (I pixen ...; last but not least)
• Col·locacions d'ús freqüent amb certs verbs: do, make, have, get, go, play, say, tell, think, ... (give a lift, make progress, do one's best, draw conclusions, ...).
• Verbs amb particular d'ús freqüent i expressions idiomàtiques amb aquests verbs (make up your mind)
• Dites i expressions molt freqüents (No news is good news. Arrived safe and sound)
Formació de paraules
• Formació de paraules (substantius i adjectius) per derivació: valor dels afixos freqüents.
• Formació de paraules per composició (sleeping bag, Landlady, brunch)
• Adjectius compostos de l'tipus: adj.- noun + ed (bad-Tempered) i de l'tipus number-noun (a five-star hotel)
• Formació de paraules a partir de verbs amb partícula (breakdown)
• Nominalització (the rich, our arrival)
• Sigles i abreviatures d'ús freqüent (ASAP, AD - BC)
significat
• Paraules sinònimes de significat pròxim (small / Little, say / tell)
• Hiperònims de vocabulari freqüent (rose → flower → plant)
• Paraules antònimes usuals (allow-FORBID)
• Polisèmia i doble sentit en paraules d'ús freqüent (matter, spot, xip)
• Paraules britàniques / americanes: (underground-subway)
2. Continguts gramaticals (revisió i ampliació dels continguts gramaticals dels nivells anteriors)
• Oració
• Noms i adjectius
• Determinants
• Pronoms
• Verbs
• Adverbis
• Locucions adverbials
• Enllaços
• Conjuncions i locucions conjuntives
• Preposicions
3. Continguts ortogràfics
• Sistematització de l'ús de les lletres majúscules (noms propis, països, assignatures, noms d'accidents geogràfics, títols de llibres, capçaleres de diaris, a l'començar el
• estil directe). Revisió i ampliació.
• Ortografia acurada de l'vocabulari d'ús. Reduplicació de consonants finals. Les vocals e, i finals quan les paraules afegeixen sufixos. Consolidació.
• Puntuació: punt i seguit, punt ia part, coma, dos punts, punt i coma, punt interrogatiu, punt exclamatiu. Revisió i consolidació.
• Signes auxiliars: cometes, parèntesis, apòstrof. Revisió i consolidació.
Continguts fonètics i fonològics
• Reconeixement i producció dels fonemes vocàlics i consonàntics. Diftongs i triftongs que presenten més dificultat.
• Insistència en els processos propis de la llengua que presenten més dificultat: pronunciació dels plurals, de l'genitiu 's, de la 3a persona del present simple i de l'
• passat simple / participi de passat dels verbs regulars; "Consonant clusters" (crisps, the guest 's ..., ASKS, Walked, watched). La r a la fi de paraula. El so /? / En síl·labes àtones i en
• formes àtones d'articles, pronoms, preposicions, conjuncions i verbs auxiliars i modals.
• vocals i consonants mudes (dumb, island, castle).
• Accent i atonicitat dels elements de l'oració pel seu significat. Accent emfàtic (Who bought this? - I did). Revisió i consolidació
• Entonació (ascendent, descendent, mixtes) per a les funcions comunicatives treballades en els diferents tipus d'oracions. Entonació de "tag questions". Revisió i consolidació.
• Accent d'intensitat i reconeixement de les síl·labes tòniques en formes simples i en compostos (window-shopping). Canvi de l'accent d'intensitat en nom i verb (a
• record, to record).
• Ritme: reconeixement i producció de síl·labes tòniques i àtones; regularitat rítmica de les primeres. Enllaços. Revisió i ampliació.
• Correspondència entre fonemes i lletres / signes. Reconeixement de la representació gràfica en el diccionari. Insistència en les grafies que presenten major dificultat (-ough: although,
• Cough, enough; -augh: laugh, taught; ei: receive, leisure; ie: scientist). Paraules pròximes formalment que solen produir dificultat. Homòfons i homògrafs freqüents.
+ vegeu més
Vocabulari
• Ampliació de l'vocabulari i expressions freqüents relacionades amb les situacions, formals i informals, de les funcions que es treballen en el nivell.
• Reconeixement d'expressions i vocabulari molt freqüents de l'anglès col·loquial (ladboy or young man, cheers-thanks)
• Comparacions estereotipades molt freqüents (sleep like a log)
• Sintagmes lexicalitzats i seqüències estereotipades (I pixen ...; last but not least)
• Col·locacions d'ús freqüent amb certs verbs: do, make, have, get, go, play, say, tell, think, ... (give a lift, make progress, do one's best, draw conclusions, ...).
• Verbs amb particular d'ús freqüent i expressions idiomàtiques amb aquests verbs (make up your mind)
• Dites i expressions molt freqüents (No news is good news. Arrived safe and sound)
Formació de paraules
• Formació de paraules (substantius i adjectius) per derivació: valor dels afixos freqüents.
• Formació de paraules per composició (sleeping bag, Landlady, brunch)
• Adjectius compostos de l'tipus: adj.- noun + ed (bad-Tempered) i de l'tipus number-noun (a five-star hotel)
• Formació de paraules a partir de verbs amb partícula (breakdown)
• Nominalització (the rich, our arrival)
• Sigles i abreviatures d'ús freqüent (ASAP, AD - BC)
significat
• Paraules sinònimes de significat pròxim (small / Little, say / tell)
• Hiperònims de vocabulari freqüent (rose → flower → plant)
• Paraules antònimes usuals (allow-FORBID)
• Polisèmia i doble sentit en paraules d'ús freqüent (matter, spot, xip)
• Paraules britàniques / americanes: (underground-subway)
2. Continguts gramaticals (revisió i ampliació dels continguts gramaticals dels nivells anteriors)
• Oració
• Noms i adjectius
• Determinants
• Pronoms
• Verbs
• Adverbis
• Locucions adverbials
• Enllaços
• Conjuncions i locucions conjuntives
• Preposicions
3. Continguts ortogràfics
• Sistematització de l'ús de les lletres majúscules (noms propis, països, assignatures, noms d'accidents geogràfics, títols de llibres, capçaleres de diaris, a l'començar el
• estil directe). Revisió i ampliació.
• Ortografia acurada de l'vocabulari d'ús. Reduplicació de consonants finals. Les vocals e, i finals quan les paraules afegeixen sufixos. Consolidació.
• Puntuació: punt i seguit, punt ia part, coma, dos punts, punt i coma, punt interrogatiu, punt exclamatiu. Revisió i consolidació.
• Signes auxiliars: cometes, parèntesis, apòstrof. Revisió i consolidació.
Continguts fonètics i fonològics
• Reconeixement i producció dels fonemes vocàlics i consonàntics. Diftongs i triftongs que presenten més dificultat.
• Insistència en els processos propis de la llengua que presenten més dificultat: pronunciació dels plurals, de l'genitiu 's, de la 3a persona del present simple i de l'
• passat simple / participi de passat dels verbs regulars; "Consonant clusters" (crisps, the guest 's ..., ASKS, Walked, watched). La r a la fi de paraula. El so /? / En síl·labes àtones i en
• formes àtones d'articles, pronoms, preposicions, conjuncions i verbs auxiliars i modals.
• vocals i consonants mudes (dumb, island, castle).
• Accent i atonicitat dels elements de l'oració pel seu significat. Accent emfàtic (Who bought this? - I did). Revisió i consolidació
• Entonació (ascendent, descendent, mixtes) per a les funcions comunicatives treballades en els diferents tipus d'oracions. Entonació de "tag questions". Revisió i consolidació.
• Accent d'intensitat i reconeixement de les síl·labes tòniques en formes simples i en compostos (window-shopping). Canvi de l'accent d'intensitat en nom i verb (a
• record, to record).
• Ritme: reconeixement i producció de síl·labes tòniques i àtones; regularitat rítmica de les primeres. Enllaços. Revisió i ampliació.
• Correspondència entre fonemes i lletres / signes. Reconeixement de la representació gràfica en el diccionari. Insistència en les grafies que presenten major dificultat (-ough: although,
• Cough, enough; -augh: laugh, taught; ei: receive, leisure; ie: scientist). Paraules pròximes formalment que solen produir dificultat. Homòfons i homògrafs freqüents.
Destinataris
Aquest programa està dirigit a:
• Persones afectades per un Erto.
• Persones en actiu, treballadors / es d'empreses i / o autònoms / es.
• Persones en situació d'atur.
El col·lectiu prioritari són les persones afectades per un Erto i persones que estiguin en actiu i, si queden places lliures, es destinaran a persones en situació d'atur.
• Persones afectades per un Erto.
• Persones en actiu, treballadors / es d'empreses i / o autònoms / es.
• Persones en situació d'atur.
El col·lectiu prioritari són les persones afectades per un Erto i persones que estiguin en actiu i, si queden places lliures, es destinaran a persones en situació d'atur.
Requisits
• Fotocòpia DNI, llegible i en vigor (anvers i revers)
• Fotocòpia de l'última nòmina o rebut d'autònoms (document Dard en cas de persones en situació d'atur)
• Annex, emplenat i signat
• Realitzar una prova de nivell
Per poder ser admès a el curs s'hauran de presentar els documents requerits com a màxim 7 dies abans de la data d'inici de curs
• Fotocòpia de l'última nòmina o rebut d'autònoms (document Dard en cas de persones en situació d'atur)
• Annex, emplenat i signat
• Realitzar una prova de nivell
Per poder ser admès a el curs s'hauran de presentar els documents requerits com a màxim 7 dies abans de la data d'inici de curs
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Metodologia
Modalitat: Presencial.
Durada
Durada: 60 hores.
Data inici: 02/11/2021.
Data finalització: 22/11/2021.
Titulació obtinguda
Els alumnes que completin el curs amb aprofitament rebran un diploma oficial acreditatiu atorgat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya.
Promocions
Preu: Subvencionat
Professorat
Professorat amb experiència professional, acadèmica i docent i amb la titulació adequada segons normativa de Consorci per a la formació contínua de Catalunya.
Horari
Horari: dilluns a divendres de 9:30 a 13:30.
Curs d'Anglès Nivell pre-Intermedi B.1
EGE Escola de Gestió Empresarial